  • 61. Data: 2013-03-19 10:33:59
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-19 10:02, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-03-19 09:52, Użytkownik Maruda napisał:

    > specjaliści w drogich i skomplikowanych maszynach. Bo maszyna
    > zrobi to taniej i szybciej niż banda skazańców z łopatami.

    Oj-tam ch.j tam...
    Długoletni nie nadaje się do kopania rowów, bo będzie próbował uciec.
    Może za to pracować przy warsztaciku, sztalugach albo komputerze w
    dobrze zamkniętym pomieszczeniu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 62. Data: 2013-03-19 10:36:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 20:18, z pisze:

    > Jeśli w taki sposób mamy reformować kulawy wymiar sprawiedliwości to
    > pogratulować. Jest to jakaś metoda. ;-)
    > Uznajmy że kradzież do 1000 zł jest OK. Po co utrudniać życie "utyranym"
    > sędziom? :-)

    No to może odwrotnie, jak ty najwyraźniej byś chciał - kradzież ma być
    przestępstwem zawsze, nigdy tylko wykroczeniem. I z każdą duperelą
    policjant (i poszkodowany!) będzie musiał lecieć do sądu, bo nie będzie
    mógł po prostu wystawić mandatu.

  • 63. Data: 2013-03-19 10:38:31
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-19 10:32, Wiesiaczek pisze:

    > A co pedofile mają do tego?

    Hiki zrobił myślowy skrót, że złodziejaszkami w supermarketach zazwyczaj
    są małolaty, więc resocjalizacja przez grupę pedofilów będzie
    wychowawczo skuteczna.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 64. Data: 2013-03-19 10:39:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 10:22, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Ku przestrodze innym.

    Ku przestrodze przed czym?

    Bądź konsekwentny - skoro wg ciebie kradzież nie jest czymś ważnym, bo
    to tylko pieniądze, to przed czym chcesz straszyć?

    > I zeby sie dowiedzieli, ze pieniadze (cudze) szczescia nie daja ;)

    Hmm... Fascynujące. Wytłumacz mi zatem dlaczego w kraju, gdzie za
    kradzież faktycznie dokonują amputacji, złodziejstwo kwitnie.

  • 65. Data: 2013-03-19 10:40:28
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:32, Wiesiaczek wrote:

    > A co pedofile mają do tego?

    Zlodzieje sklepowi czesto to <18 lat... :] Beda sie bac bardziej
    pedofila niz skorego do bitki hetero-przestepcy ;)

    zen.aspx

  • 66. Data: 2013-03-19 10:41:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 09:52, Maruda pisze:

    > Wystarczy sprywatyzować więzienia i problemy znikną. Kontrolą (za darmo)
    > obejmą je ci od human rights.

    ROTFL

    W USA prywatne więzienia to istna plaga i potężne obciążenie dla
    budżetu. I wielki zysk dla krewnych-i-znajomych królika.

    [ciach]

    > Niewolnictwo wytrzymało parę tysięcy lat. Coś w tym musi było.

    Przyzwyczajenie do tradycji.

    Niewolnictwo wpływa negatywnie na rozwój cywilizacyjny.

  • 67. Data: 2013-03-19 10:41:36
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:36, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > przestępstwem zawsze, nigdy tylko wykroczeniem. I z każdą duperelą
    > policjant (i poszkodowany!) będzie musiał lecieć do sądu, bo nie będzie

    Sady 24-godzinne podobno sa, nawet mozna zrobic video-konferencje z
    radiowozu.

    Inna opcja - Sedzia Dredd ;)

    zen.aspx

  • 68. Data: 2013-03-19 10:42:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 10:25, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Zamknac zlodzieja na nocke z pedofilami w klatce, rano osadzic.

    Jesteś strasznie dziecinny...

  • 69. Data: 2013-03-19 10:47:39
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Ku przestrodze przed czym?
    >
    > Bądź konsekwentny - skoro wg ciebie kradzież nie jest czymś ważnym, bo
    > to tylko pieniądze, to przed czym chcesz straszyć?

    PRzed moim obrzynem :D

    > Hmm... Fascynujące. Wytłumacz mi zatem dlaczego w kraju, gdzie za
    > kradzież faktycznie dokonują amputacji, złodziejstwo kwitnie.

    Kraj masochistół i sadystow zyje w symbiozie? :D

    zen.aspx

  • 70. Data: 2013-03-19 10:48:21
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:42, Andrzej Lawa wrote:

    > Jesteś strasznie dziecinny...

    ...dlatego boje sie pedofilow !

    zen.aspx