  • 51. Data: 2013-03-19 10:06:31
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-19 09:35, masti pisze:
    > nie Pani a Pan, emeryt. I był to, niestety, wyjatek w całej masie
    > błędnych interpretacji sądowych granic obrony koniecznej.
    Pewnie jakiś były ubek, czy inny ormowiec, więc nie ma się co dziwić
    właściwej (w tym przypadku) interpretacji. Co wolno wojewodzie ... ;-)

    Maciek

  • 52. Data: 2013-03-19 10:16:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.03.2013 16:12, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Po krsnoludzku to preferowalbym mozliwosc zastrzelenia zlodzieja na
    > smierc bez zadnych konsekwencji.

    Taaaaa... Tylko jakby cię ktoś potem zastrzelił, to byś inaczej mówił.

    > Ohhh, a czym sie to rozni od kradziezy z hiermarketu?
    > I dlaczego bogatym mialoby byc wolno krasc w imie kleptomanii, a biednym
    > juz nie?

    - Panie doktorze, mam migrene.
    - Migrene? Migrene to może mieć artysta, naukowiec... Was Kowalski po
    prostu łeb napierdala.

    =====================
    Syn do ojca:
    -tato jestem gejem!
    Ojciec spokojnie:
    - synu czy jezdzisz dobrym samochodem?
    - no raczej nie, tato
    - a czy ubierasz sie w eksluzywne ciuchy od armaniego?
    - no tez nie, tato
    - a czy masz dom z wielkim ogrodem w Los Angeles?
    - no nie tato a czemu pytasz?
    - no widzisz to ty zwykly pedal jestes

    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2013-03-19 10:22:08
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 08:23, Andrzej Lawa wrote:

    > To raczej nie, bo "ochrona milionerki odpowiedziała ogniem" ;)

    Nie zdazyli, bo niesli pozostale skradzione ciuchy ;)

    > Mały człowiek - małe wymagania.
    >
    > Ja bym jednak wolał mienie z powrotem.o jak juz zlodziej zastrzelisz na smierc to
    sobie to mienie odbierasz. Podchodzisz i odbierasz. ;)

    > Ale ty jesteś głupiutki... Obniżenie klasyfikacji na wykroczenie to
    > żadne pozwolenie - tylko uproszczenie procedur oraz dostosowanie limitu
    > do inflacji.

    to dostosowanie do inflacji mi sie nie podoba.

    zen.aspx

  • 54. Data: 2013-03-19 10:22:53
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 09:44, Andrzej Lawa wrote:

    > To dlaczego chcesz kogoś karać za to, że zabrał ci coś tak nieważnego
    > jak pieniądze?

    Ku przestrodze innym.

    I zeby sie dowiedzieli, ze pieniadze (cudze) szczescia nie daja ;)

    zen.aspx

  • 55. Data: 2013-03-19 10:24:05
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 09:48, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale zrozum - jak czyn jest zakwalifikowany jako wykroczenie, to podpada
    > to pod trywialne postępowanie mandatowe.

    To cos jak z kierowcami... jedzie.... mandat... jedzie... mandat...

    zwrotu czego?

    zen.aspx

  • 56. Data: 2013-03-19 10:25:41
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:06, RadoslawF wrote:

    > Prokuratury są nieźle rozbudowane, chcesz tam czystki robić ?

    Swoja droga mialy byc jakies sady 24-godzinne. To chyba doskonale
    zastosowanie do zlapanych na goracym uczynku - kradziezy?

    Zamknac zlodzieja na nocke z pedofilami w klatce, rano osadzic.

    zen.aspx

  • 57. Data: 2013-03-19 10:26:45
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 09:34, masti wrote:

    > raczej Ty

    dobrze, pokaze slepocie intelektualnej:

    "przypominam, ze muza i filmy moga byc legalnie pobrane skadkolwiek."

    Znajdujesz tam slowo o programach?

    zen.aspx

  • 58. Data: 2013-03-19 10:27:39
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:02, Maciek wrote:
    > Odróżniasz pozbawienie kogoś potencjalnego dochodu od odebrania mu dochodu?

    nieistotne,

    przypominam, ze muza i filmy moga byc legalnie pobrane skadkolwiek.

    i to nie jest odbieranie dochodu tylko wniosek zapisany w polskich
    obowiazujacych przepisach...

    zen.aspx

  • 59. Data: 2013-03-19 10:29:12
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 10:16, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Taaaaa... Tylko jakby cię ktoś potem zastrzelił, to byś inaczej mówił.

    Po zastrzeleniu nie śmiałbym się odezwać ;)

    > - Panie doktorze, mam migrene.
    > - Migrene? Migrene to może mieć artysta, naukowiec... Was Kowalski po
    > prostu łeb napierdala.

    ;)

  • 60. Data: 2013-03-19 10:32:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Tue, 19 Mar 2013 10:25:41 +0100, hiki sniezny paraliz mori wrote:

    > Swoja droga mialy byc jakies sady 24-godzinne. To chyba doskonale
    > zastosowanie do zlapanych na goracym uczynku - kradziezy?
    >
    > Zamknac zlodzieja na nocke z pedofilami w klatce, rano osadzic.

    A co pedofile mają do tego?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: