  • 31. Data: 2013-03-18 20:15:29
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-18 17:43:36 +0100, TrzyLinie <t...@o...pl> said:

    > Chyba prawą?

    Jedną, przy recydywie drugą, a niektórzy łapali się nawet na stopę.
    Co nie jest dobrym przykładem w tym kontekście...

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2013-03-18 20:18:04
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-18 16:49, Andrzej Lawa pisze:

    > No toteż właśnie w tym celu to podwyższenie limitu ;->

    Jeśli w taki sposób mamy reformować kulawy wymiar sprawiedliwości to
    pogratulować. Jest to jakaś metoda. ;-)
    Uznajmy że kradzież do 1000 zł jest OK. Po co utrudniać życie "utyranym"
    sędziom? :-)

  • 33. Data: 2013-03-18 21:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > upewniec sie, ze ten pan/pani nigdy nikogo juz wiecej nie okradnie

    Zaziobrowałes drastycznie. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 34. Data: 2013-03-18 23:02:24
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 20:15, Bydlę wrote:

    > Jedną, przy recydywie drugą, a niektórzy łapali się nawet na stopę.
    > Co nie jest dobrym przykładem w tym kontekście...

    az mi sie walwczny rycerz z monty pythona przypomnial :D

    zen.aspx

  • 35. Data: 2013-03-18 23:03:32
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 21:58, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zaziobrowałes drastycznie. ;-)

    Tekst juz kultowy, ziorro to taki nsz mis naszych mozliwosci :D

    zen.aspx

  • 36. Data: 2013-03-19 08:18:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 17:05, bartekltg pisze:

    > Złośliwy mógłby powiedzieć, że biednego się wsadza do ciupy
    > w nie diagnozuje kleptomanii.

    Ach, bo w przypadku biednego istnieje przesłanka w postaci podejrzenia,
    że jednak potrzebował kraść ;)

    Chociaż w takiej sytuacji wsadzanie do więzienia jest wg mnie nieco
    nieproduktywne... Jakieś prace publiczne prędzej.

  • 37. Data: 2013-03-19 08:23:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 17:31, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > "milionerka zastrzelona przy próbie kradziezy markowych ciuchów".

    To raczej nie, bo "ochrona milionerki odpowiedziała ogniem" ;)

    > Wystaczy mi swiadomosc, ze to byl jego ostatni raz.

    Mały człowiek - małe wymagania.

    Ja bym jednak wolał mienie z powrotem.

    [ciach]

    > Strasznie duzo kleptomanów sie ostatnio porobilo.
    >
    > panstwo chce im pozwolic kleptomanic za wieksze kwoty.

    Ale ty jesteś głupiutki... Obniżenie klasyfikacji na wykroczenie to
    żadne pozwolenie - tylko uproszczenie procedur oraz dostosowanie limitu
    do inflacji.

  • 38. Data: 2013-03-19 08:30:11
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-19 08:18, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Chociaż w takiej sytuacji wsadzanie do więzienia jest wg mnie nieco
    > nieproduktywne... Jakieś prace publiczne prędzej.

    No proszę... zaczynamy się zgadzać w kwestii, że zasądzona kara ma być
    dla reszty obywateli "dochodowa". Jestem jak najbardziej za. Więzienia
    mają być obozami pracy, a nie sanatoriami. Więzień ma zarobić na czynsz
    za lokal, na pensje dla klawiszy, a potem dopiero na swoje papu. Jeśli
    zarobi więcej, to spłaca się z tego należności wobec ofiar, a jak coś
    jeszcze zostanie, to dostanie po wyjściu.
    W przypadku zbrodni karanych śmiercią - przypominam, że na ogół skazany
    posiada kilka wartościowych narządów. W czasach kryzysu nic nie powinno
    się marnować.

    A w drobnych sprawach typu shop-lifting preferowałbym publiczną chłostę.
    http://www.youtube.com/watch?v=uYvL5JJ-pvo (choć ten przykład jest mało
    oficjalny)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 39. Data: 2013-03-19 08:58:02
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Tue, 19 Mar 2013 08:23:02 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > To raczej nie, bo "ochrona milionerki odpowiedziała ogniem" ;)

    > Mały człowiek - małe wymagania.
    >
    > Ja bym jednak wolał mienie z powrotem.

    Bo jesteś człowiekiem przyziemnym i prostym.
    Istnieją wyższe wartości od pieniędzy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 40. Data: 2013-03-19 09:16:38
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-19 08:23, Andrzej Lawa pisze:
    Obniżenie klasyfikacji na wykroczenie to
    > żadne pozwolenie - tylko uproszczenie procedur oraz dostosowanie limitu
    > do inflacji.

    Jak to nie.
    Upraszczać procedury trzeba. Zwiększać efektywność wymiaru
    sprawiedliwości trzeba. Znaleźć środki jak brakuje trzeba.
    Ale nie trzeba leczyć dżumy cholerą
    Jak się nie ma pomysłu, kierunku zasad to jedzie się szablonem żeby
    jakoś się przeturlać do następnych wyborów.