  • 1. Data: 2002-08-01 11:15:42
    Temat: zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    Witam

    Wszyscy spotkalismy sie z tym zagadnieniem - otrzymujemy do podpisania
    jakies zamowienie do wyslania listem (lub cos podobnego), a na dole jest
    dopisek "zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych w celach
    marketingowych.." itd. Czy sadzicie, ze jesli skreslilo by sie taki zapis i
    podpisalo dokument - to bylo by to wazne? Tzn ze nie moglaby ta firma
    przetwarzac i udostepniac danych?
    Z tego co ja sie orientuje, to niezbedny jest osobny podpis do umowy i
    osobny do zgody na przetwarzanie (lub nie przetwarzanie). Co wy na to?
    Pozdrawiam goraco!
    Ingle

  • 2. Data: 2002-08-01 11:35:39
    Temat: Re: zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    "Ingle" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Z tego co ja sie orientuje, to niezbedny jest osobny podpis do umowy i
    > osobny do zgody na przetwarzanie (lub nie przetwarzanie). Co wy na to?

    ja przekreslam i dopisuje "nie zgadzam sie"

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 3. Data: 2002-08-01 15:44:25
    Od: "Ingle" <i...@p...onet.pl>

    i to dziala faktycznie? nie przysylaja zadnych "smieci" do skrzynki?

    Pozdrowionka
    Ingle

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aib6c8$929$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-08-01 20:20:42
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    Witam

> [...]
    > Z tego co ja sie orientuje, to niezbedny jest osobny podpis do umowy i
    > osobny do zgody na przetwarzanie (lub nie przetwarzanie). Co wy na to?

    29.07. zadałem b. podobne pytanie (<ai41s0$oq3$1@news2.tpi.pl>) - bez odzewu
    (pytanie za trudne? ;-//)
    Sądzę, że dopisek na umowie spowoduje reakcję drugiej strony W TRAKCIE jej
    sygnowania. I w zależności od tego, jak bardzo im (tj. drugiej stronie)
    zależy na jej zawarciu, albo poprawkę uwzględnią albo odstąpią od całości
    umowy. Mnie interesują prawne umocowania klauzuli "...wyrażam zgodę ..."
    itd. Może to jest po prostu naginaniem jakiegoś przepisu lub wręcz jego
    łamaniem?
    Jak byś się coś w tej kwestii konkretnego dowiedział na priva, to bądź tak
    dobry i podeślij do mnie.

    Pozdrawiam
    JarekT