  • 11. Data: 2011-03-01 07:21:01
    Temat: Re: zdjęcia w teatrze (kinie)
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 15:46, Robert Tomasik pisze:

    > najlepiej wezwać Policję. Ryzykujesz ewentualnie mandatem za zakłócenie
    > porządku publicznego (robienie fotek w teatrze stanowi zakłócenie) przy

    Od kiedy i na jakiej podstawie? (pomijam błyskanie lampą, bo to dla mnie
    dwie różne rzeczy)

  • 12. Data: 2011-03-01 07:21:20
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 15:43, Olo pisze:

    > wyproszą go z lokalu - to mogą

    Nie.

  • 13. Data: 2011-03-01 15:10:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iki6ot$hdq$2@inews.gazeta.pl...

    > Od kiedy i na jakiej podstawie? (pomijam błyskanie lampą, bo to dla mnie
    > dwie różne rzeczy)

    Od co najmniej 1971 roku. Na podstawie kodeksu wykroczeń. Napisałem
    "ewentualnie"! Bo to zależy jak to faktycznie wyglądało. Jeśli gość
    spokojnie bez flesza zrobił sobie fotki i nie skakał po teatrze, tylko
    robił fotę ze swojego miejsca, to moimm zdaniem nie jest to zakłócenie. Ale
    w opisie nie było wszczegółów.

  • 14. Data: 2011-03-01 17:04:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 16:10, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > spokojnie bez flesza zrobił sobie fotki i nie skakał po teatrze, tylko
    > robił fotę ze swojego miejsca, to moimm zdaniem nie jest to zakłócenie.

    To wyrażaj się precyzyjnie, bo równie dobrze możesz powiedzieć, że np.
    oddychanie to zakłócanie spokoju - bo np. można wymyślić taki sposób
    oddychania, żeby był uciążliwy dla otoczenia ;->

  • 15. Data: 2011-03-01 17:16:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2011 11:04 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > To wyrażaj się precyzyjnie, bo równie dobrze możesz powiedzieć, że np.
    > oddychanie to zakłócanie spokoju - bo np. można wymyślić taki sposób
    > oddychania, żeby był uciążliwy dla otoczenia ;->

    czy kaszlącego grużlika można wyprowadzić z teatru?
    czy bedzie to zakłucanie porządku czy dyskryminacja?

  • 16. Data: 2011-03-01 17:35:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4d6d26ec@news.home.net.pl...

    > To wyrażaj się precyzyjnie, bo równie dobrze możesz powiedzieć, że np.
    > oddychanie to zakłócanie spokoju - bo np. można wymyślić taki sposób
    > oddychania, żeby był uciążliwy dla otoczenia ;->

    Andrzeju! Uważam,że ja się wyraziłem bardzo precyzyjnie w tym wypadku
    akurat. Napisałem "ewentualnie".

  • 17. Data: 2011-03-02 07:42:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > Ryzykujesz ewentualnie mandatem za zakłócenie porządku publicznego
    > (robienie fotek w teatrze stanowi zakłócenie) przy zarzutach dla osób

    Wszystko ładnie, ale pamiętasz, parę lat temu pewien grupowicz też
    chciał się sądzić z ochroniarzami targowiska bodajże podwarszawskiego i
    jakoś sąd nie podzielił jego optymistycznej wersji zbliżonej do twojej i
    ochroniarzy zwolnił z odpowiedzialności za cokolwiek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2011-03-02 19:10:37
    Temat: Odp: zdjęcia w teatrze (kinie)
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > jakoś sąd nie podzielił jego optymistycznej wersji zbliżonej do twojej i
    > ochroniarzy zwolnił z odpowiedzialności za cokolwiek.

    fakt ze bywaja sedziowie debile wyciagajacy wyroki z przyslowiowej dupy
    nijak nie zmienia rzeczywistosci dla wszystkich pozostalych ludzi nie
    zwiazanych konkretnym wyrokiem - zawsze mozna trafic na niedouczonego
    mlota interpertujacego tak jak mu 'doswiadczenie zyciowe' podpowiada
    i dlatego sa apelacje - o ile ma sie duzo czasu na udowadnianie oczywistosci

  • 19. Data: 2011-03-03 11:17:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.03.2011 20:10, m4rkiz pisze:
> [...]
    > mlota interpertujacego tak jak mu 'doswiadczenie zyciowe' podpowiada
    > i dlatego sa apelacje - o ile ma sie duzo czasu na udowadnianie

    No jakoś Wiadomemu Grupowiczowi się nie udało, choć był zacięty i głośno
    przez wiele miesięcy o tym pisywał, a potem nagle zamilknął uciszony
    wyrokami sądów.

    Dlatego dość sceptycznie podchodzę do oceny takich sytuacji. Za stary
    już jestem na ,,to wina niedouczonego sądu'' Nie ważne czyja wina, liczy
    się dla mnie skutek. To mniej więcej tak jak pryszczersi mówią ,,to nie
    wina linuksa tylko, a... b... c... d...''. No cóż... Jest tak a nie
    inaczej, CBDU.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2011-03-03 12:35:33
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No jakoś Wiadomemu Grupowiczowi się nie udało, choć był zacięty i głośno
    > przez wiele miesięcy o tym pisywał, a potem nagle zamilknął uciszony
    > wyrokami sądów.

    Dla twojej informacji, tirstantku niedouczony, w moich obu sprawach sąd
    tak na prawdę kwestii fotografowania W OGÓLE nie poruszył.