  • 1. Data: 2011-02-27 21:09:48
    Temat: Koty i psy w bloku - jak się pozbyć zwierzyńca?
    Od: "Arek Bukalski" <a...@w...pl>

    witam
    mam taką sytuację - sąsiadka w mojej klatce przetrzymuje w swoim mieszkaniu
    3 psy i około 8 kotów, nietrudno się domyśleć gdzie załatwiają swoje
    potrzeby fizjologiczne, na klatce jest smród i muchy tak że w od wiosny do
    jesieni ciężko jest przejść przez klatkę, z sąsiadką nie ma możliwości się
    dogadać gdyż jest to starsza kobieta i chyba z żółtymi papierami.
    pisaliśmy już pisma wszędzie gdzie można i niestety każdy nas zbywa że nie
    ma na to przepisów i nic nie można zrobić.
    kamienica jest zarządzana przez wspólnotę mieszkaniową, niestety wspólnota
    nic nie może zrobić (przynajmniej tak twierdzi pani prezes) gdyż lokal tej
    pani nie jest przez nią wykupiony i nie należy ona do wspólnoty, jej lokal
    jest pod zarządami urzędu miasta, pisaliśmy tam kilkanaście pism niestety
    nas olali, było kilka interwencji straży miejskiej niestety skończyło się na
    kilku mandatach a dalej jest to samo, była interwencja straży ochrony
    zwierząt niestety w naszym mieście nie ma schroniska dla kotów więc nie mają
    gdzie ich zabrać, sanepid też niestety nam nie pomógł i tak każdy odsyła od
    sasa do lasa a tu wiosna się zbliża i znów się zacznie, my mamy małe dziecko
    i boimy się żeby jakaś choroba się nie przypałętała.
    czy są jakieś przepisy prawne które mogą nam pomóc?gdzie możemy szukać
    pomocy skoro wszyscy nas zlali? jak się pozbyć naszej wioletty willas?
    dziękuję z góry za wszelką pomoc i pozdrawiam Arek

  • 2. Data: 2011-02-27 22:11:07
    Temat: Re: Koty i psy w bloku - jak się pozbyć zwierzyńca?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Arek Bukalski" ma coś z rycerza:

    > jak się pozbyć naszej wioletty willas?

    Może najpierw nauczyć się trochę szacunku dla ludzi? Dowiedzieć się, że
    imiona i nazwiska piszemy z dużej litery? Może przemyśleć sprawę, że skoro
    was olewają to macie po prostu kuku na muniu?

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-02-27 22:42:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 22:09, Arek Bukalski pisze:

    [ciach nieskładny bełkot]

    Arek, weź może się skup (idź na korepetycje?) i napisz to, co chciałeś
    napisać składnie i po polsku. Oznacza to przestrzeganie zasad ortografii
    i interpunkcji.

    Szczerze powiedziawszy tak niechlujnego tekstu nie chce mi się czytać...

  • 4. Data: 2011-02-28 06:33:17
    Od: "Arek Bukalski" <a...@w...pl>

> [...]
    > imiona i nazwiska piszemy z dużej litery? Może przemyśleć sprawę, że skoro
    > was olewają to macie po prostu kuku na muniu?

    do prawdziwej Wioletty Willas mam szacunek jak do każdego, tu celowo
    napisałem tak więc nie gorączkuj się tak bo dostaniesz sam kuku na muniu a
    może już masz???
    pozdrawiam Arek

  • 5. Data: 2011-02-28 06:42:32
    Od: "Arek Bukalski" <a...@w...pl>

> [...]
    > i interpunkcji.
    >
    > Szczerze powiedziawszy tak niechlujnego tekstu nie chce mi się czytać...

    dzięki za (p)odpowiedź a może to Ty idź na korki z czytania? :P
    pozdrawiam Arek

  • 6. Data: 2011-02-28 07:36:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 07:42, Arek Bukalski pisze:

    > dzięki za (p)odpowiedź a może to Ty idź na korki z czytania? :P
    > pozdrawiam Arek
    No to nie licz na pomoc, buraku.

  • 7. Data: 2011-02-28 08:28:20
    Od: "Arek Bukalski" <a...@w...pl>

    > No to nie licz na pomoc, buraku.

    widzę że reprezentujesz bardzo wysoki poziom kultury, z jednej strony
    upominasz mnie o przecinki a tu obrzucasz epitetami, widzę że na tej grupie
    jest bardzo "wysoki" poziom merytoryczny i kulturalny a ty z pewnością tu
    przodujesz (choć może nie uogólniajmy do grupy), za taką pomoc to ja bardzo
    dziekuję, obejdzie się. na necie takich bohaterow jest wielu. proponuję
    przenieść się na pudelka lub inny plotkarski portal to bedziesz wśród swoich
    i z pewnością znajdziesz tam podobnych sobie troli. myślę że znajdzie się tu
    osoba chętna do pomocy a nie do obrzucania błotem.
    mimo wszystko pozdrawiam Arek

  • 8. Data: 2011-02-28 12:19:54
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    W dniu 2011-02-27 22:09, Arek Bukalski pisze:
    > pisaliśmy już pisma wszędzie gdzie można i niestety każdy nas zbywa że
    > nie ma na to przepisów i nic nie można zrobić.

    Jak rozumiem, zwierzaki gonia sobie po klatce schodowej? Czyli mozna
    uznac, ze sa bezpanskie, tak? :)
    No to znajdzcie jakas fundacje/organizacje, ktora sie opiekuje
    zwierzakami (nie mowie o schroniskach, gdzie zwierzaki zdychaja) i
    poproscie, zeby zabrac futrzarstwo, bo sie meczy w bloku.

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 9. Data: 2011-02-28 12:32:25
    Od: "Jaro" <s...@o...pl>

    > jak się pozbyć naszej wioletty willas?

    > dziękuję z góry za wszelką pomoc i pozdrawiam Arek

    mielismy taki sam przypadek, skonczylo sie na tym ze w miedzy czasie zbieglo sie
    to z odszczuraniem, wiec dodatkowo ulepilem takie kulki miesne i rozlozylem na
    klatce.
    Do dzisiaj mamy spokój z kotami i psami, gdyz co roku trwa odszczuranie.

  • 10. Data: 2011-02-28 12:47:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2011 13:32, Jaro pisze:

> [...]
    > klatce.
    > Do dzisiaj mamy spokój z kotami i psami, gdyz co roku trwa odszczuranie.

    Na prokuratora już ta metoda nie zadziała. A właśnie przyznałeś się do
    przestępstwa, mendo.