  • 1. Data: 2011-02-28 06:34:42
    Temat: Palenie w miejscu publicznym
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Czy mozna palić na dworzu, w miejscu w którym stoi popielniczka ? Nie ma żadnych
    napisów o zakazie palenia lub o miejscu do tego wyznaczonym. Całość znajduje się
    obok głównego wejścia do budynku, przy którym stoi masa ludzi w tym sporo
    dzieci.

  • 2. Data: 2011-02-28 20:01:18
    Temat: Re: Palenie w miejscu publicznym
    Od: Krystian <k...@w...pl>

    On 28 Lut, 07:34, "mz" <2...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Czy mozna pali na dworzu, w miejscu w kt rym stoi popielniczka ? Nie ma adnych
    > napis w o zakazie palenia lub o miejscu do tego wyznaczonym. Ca o znajduje si
    > obok g wnego wej cia do budynku, przy kt rym stoi masa ludzi w tym sporo
    > dzieci.

    1. Zabrania się palenia wyrobów tytoniowych,
    1) na terenie zakładów opieki zdrowotnej i w pomieszczeniach innych
    obiektów, w których są udzielane świadczenia zdrowotne,
    2) na terenie jednostek organizacyjnych systemu oświaty, o których
    mowa w przepisach o systemie oświaty, oraz jednostek organizacyjnych
    pomocy społecznej, o których mowa w przepisach o pomocy społecznej,
    3) na terenie uczelni,
    4) w pomieszczeniach zakładów pracy innych niż wymienione w pkt 1 i 2,
    5) w pomieszczeniach obiektów kultury i wypoczynku do użytku
    publicznego,
    6) w lokalach gastronomiczno-rozrywkowych,
    7) w środkach pasażerskiego transportu publicznego oraz w obiektach
    służących obsłudze podróżnych,
    8) na przystankach komunikacji publicznej,
    9) w pomieszczeniach obiektów sportowych,
    10) w ogólnodostępnych miejscach przeznaczonych do zabaw dzieci,
    11) w innych pomieszczeniach dostępnych do użytku publicznego.",

    w pozostałych miejscach można palić

  • 3. Data: 2011-02-28 22:21:15
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 07:34:42 +0100, "mz" <2...@w...pl>
    napisał:

> [...]
    >obok głównego wejścia do budynku, przy którym stoi masa ludzi w tym sporo

    Na "dworzu" napewno nie.

    Paweł

  • 4. Data: 2011-02-28 22:28:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 4:21 PM, Paweł wrote:

    > Na "dworzu" napewno nie.

    jesteś tym palącycm czy tym stojącym dzieckiem?

  • 5. Data: 2011-03-01 05:26:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-28 23:28, witek pisze:

    > jesteś tym palącycm czy tym stojącym dzieckiem?

    Paweł miał zapewne na myśli, że mówi się 'na polu' albo 'na dworze'. ;)

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-03-01 06:08:37
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > jesteś tym palącycm czy tym stojącym dzieckiem?

    Jestem stojącym z dzieckiem. Choć to nie ma znaczenia. Sam nie palę i nie
    cierpie dymu z fajek.

  • 7. Data: 2011-03-01 06:33:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2011 12:08 AM, mz wrote:

    > Jestem stojącym z dzieckiem. Choć to nie ma znaczenia. Sam nie palę i
    > nie cierpie dymu z fajek.

    a co to za budynek. do czego służy?

  • 8. Data: 2011-03-01 07:03:24
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > a co to za budynek. do czego służy?

    Budynek Centrum Kopernika w Warszawie
    Nie mało, że trzymali ludzi na mrozie przed wejściem (bo otwierają dopiero o
    9.00 i nie wolno wcześniej wejść) to jeszcze co chwila jacyś pracownicy (mieli
    identyfikatory) wychodzili na dymka. Popielniczka stoi zaraz przy wejściu dla
    ludzi.

  • 9. Data: 2011-03-01 07:11:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2011 1:03 AM, mz wrote:

> [...]
    > dopiero o 9.00 i nie wolno wcześniej wejść) to jeszcze co chwila jacyś
    > pracownicy (mieli identyfikatory) wychodzili na dymka. Popielniczka stoi

    no to nic im nie mozesz zrobic
    zakaz jest "w pomieszczeniach"
    tylko w paru miejscach jest zakaz "na terenie".

    ktoś wam kazał stać przy tej popielniczce i przychodzić przed 9?

  • 10. Data: 2011-03-01 07:15:31
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > no to nic im nie mozesz zrobic
    > zakaz jest "w pomieszczeniach"
    > tylko w paru miejscach jest zakaz "na terenie".
    >
    > ktoś wam kazał stać przy tej popielniczce i przychodzić przed 9?

    Masz trzy możliwości:
    1. nie iść tam wcale (ale nie po to jechałem 800km by sobie odpuścić)
    2. iść przed 9 i stać ok 30 minut na mrozie -15st C i oparach dymu z fajek
    3. iść po 9 i stać ok Bóg jeden wie ile godzin (poność ok 3 - 4) na mrozie -
    10 - 15 St C i oparach dymu z fajek