  • 1. Data: 2002-02-23 17:28:18
    Temat: zdjecia
    Od: "Wloczykij" <v...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy moge na swojej stronie wykorzystac zdjecia z książek?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-23 23:47:01
    Temat: Re: zdjecia
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 23 Feb 2002, Wloczykij wrote:

    > Czy moge na swojej stronie wykorzystac zdjecia z książek?

    W ramach cytatu jedynie. Art. 29 PrAut.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-24 07:35:08
    Temat: Odp: zdjecia
    Od: "Wloczykij" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0202240046400.1259-100000@loca
    lhost...

    > W ramach cytatu jedynie. Art. 29 PrAut.
    >
    > --
    CZesc
    Mam 15 lat i robie strone o tematyce historycznej.
    Czy moglbys mi cos blizej powiedzic na Art. 29 Pr.Aut
    Bede wdzieczny.
    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam
    Piotr Stojowski

  • 4. Data: 2002-02-24 08:35:02
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Wloczykij wrote:

    > Czy moglbys mi cos blizej powiedzic na Art. 29 Pr.Aut
    > Bede wdzieczny.

    Przykładowo - http://www.nencki.gov.pl/ptetol/copright.htm [sic]

    Możesz przytaczać drobne utwory w całości (która fotografia jest drobnym
    utworem, to już sam zdecyduj) lub fragmenty większych, oczywiście z
    podaniem twórcy i źródła.

  • 5. Data: 2002-02-24 11:25:26
    Od: "Wloczykij" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0202240933200.1284-100000@loca
    lhost...

> [...]
    >
    > Możesz przytaczać drobne utwory w całości (która fotografia jest drobnym
    > utworem, to już sam zdecyduj) lub fragmenty większych, oczywiście z

    Wytłumacz mi proszę,jeśli umieszczę pod tekstem zdjęcie np.Stalina,
    zeskanowane z książki,
    czy złamie prawo?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-02-24 13:53:56
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Wloczykij wrote:

    > Wytłumacz mi proszę,jeśli umieszczę pod tekstem zdjęcie np.Stalina,
    > zeskanowane z książki,
    > czy złamie prawo?

    Przypuszczam że nie, ale to zależy od charakteru cytatu i samego dzieła.
    Zajrzyj do ustawy i przeczytaj ten artykuł, ok?