  • 1. Data: 2002-02-23 17:11:27
    Temat: rozwod a dzieci
    Od: "Darek Radomski" <D...@e...pw.edu.pl>

    Mam jeszcze pytanie:

    1) Czy azsze jesli jest dziecko (10 lat) sad przeprowadza wywiad
    srodowiskowy? Co to jest wywiad srodowiskowy?

    2) Jak sie ustala wysokosc alimentow?

    3) Kolega twierdzi ze dostal rozwod w dwa miesiace (bez orzekania o winie,
    dzieko 8 lat) Mozliwe jest tak szybko zalatwienie rozwodu?
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Darek

  • 2. Data: 2002-02-23 23:40:36
    Temat: Re: rozwod a dzieci
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 23 Feb 2002, Darek Radomski wrote:

    > 1) Czy azsze jesli jest dziecko (10 lat) sad przeprowadza wywiad

    Nie zawsze, to jest fakultatywne.

    > srodowiskowy? Co to jest wywiad srodowiskowy?

    art. 434 KPC.

    > 2) Jak sie ustala wysokosc alimentow?

    art. 135 KRO (nie chce mi się 38449403 raz pisać).

    > 3) Kolega twierdzi ze dostal rozwod w dwa miesiace (bez orzekania o winie,
    > dzieko 8 lat) Mozliwe jest tak szybko zalatwienie rozwodu?

    Niemożliwe jest tylko założenie hełmu na lewą stronę. Hint: strony były
    zgodne, same podzieliły majątek itp.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.