  • 1. Data: 2006-01-20 20:46:13
    Temat: zatarcie skazania i co dalej
    Od: "Robin" <c...@p...onet.pl>

    Byłem skazany prawomocnym wyrokiem. Wpis do Krajowego Rejestru Karnego został
    ustawowo zatarty (odpowiedni upływ czasu). Czy teraz stając przed Sądem i/lub
    prokuratorem policją itp. mogę na pytanie czy byłem karany odpowiedzień NIE???
    Czy też muszę do końca życia mimo zatarcia wpisu odpowiadać TAK?

  • 2. Data: 2006-01-20 21:07:01
    Temat: Re: zatarcie skazania i co dalej
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    > prokuratorem policją itp. mogę na pytanie czy byłem karany odpowiedzień

    TAK - Możesz mówić NIE :)

    Jeśli skazanie się zatarło - traktuje się to jakby nigdy go nie było

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-01-23 12:28:51
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > został
    > NIE???
    >
    > TAK - Możesz mówić NIE :)
    >
    > Jeśli skazanie się zatarło - traktuje się to jakby nigdy go nie było

    Jednakze, gdyby Ci przyszlo znalezc sie w ksiazce historycznej, historyk
    moglby napisac, ze i owszem :) TAK.

    pozdr.,

    F.
    ++++++++++++++++++++
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl

  • 4. Data: 2006-01-24 17:32:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Fil wrote:

    > Jednakze, gdyby Ci przyszlo znalezc sie w ksiazce historycznej, historyk
    > moglby napisac, ze i owszem :) TAK.

    I odpowiedzieć karnie za pomówienie, bo zgodnie z prawem NIE.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>