  • 1. Data: 2006-01-20 18:37:51
    Temat: Czy istnieje mozliwosc dochodzenia roszczen po oddaleniu kasacji
    Od: somek <s...@t...pl>

    Witam!

    Czy istnieje jakas mozliwosc dochodzenia swoich roszczen w przypadku gdy
    SN na rozprawie niejawnej odmawia przyjecia kasacji, a wczesniej Sad
    Okregowy i Sad Apelacyjny wydaje wyrok niezgodny z obowiazujacymi
    ustawami (chodzi o prawo do wczesniejszej emerytury z tyt. opieki nad
    dzieckiem wymagajacym stalej opieki).

  • 2. Data: 2006-01-20 18:52:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    somek napisał(a):

> [...]
    > Okregowy i Sad Apelacyjny wydaje wyrok niezgodny z obowiazujacymi
    > ustawami (chodzi o prawo do wczesniejszej emerytury z tyt. opieki nad

    Mnie tylko zastanawia czumu jesteś przekonany że wyrok jest niezgodny z
    obowiązującymi ustawami? Dwa sądy pomyślały inaczej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-20 19:09:12
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 19:52:57 +0100, Johnson napisał(a):

    > Mnie tylko zastanawia czumu jesteś przekonany że wyrok jest niezgodny z
    > obowiązującymi ustawami? Dwa sądy pomyślały inaczej.

    Jeżeli postępowanie było prowadzone należycie, to w zasadzie nie ma sensu
    probować wzruszyć orzeczenia, za pomocą nadzwyczajnych środków zaskarżenia.

  • 4. Data: 2006-01-21 10:34:39
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Czy istnieje jakas mozliwosc dochodzenia swoich roszczen w przypadku gdy
    > SN na rozprawie niejawnej odmawia przyjecia kasacji, a wczesniej Sad
    > Okregowy i Sad Apelacyjny wydaje wyrok niezgodny z obowiazujacymi ustawami

    uwazam ,ze powinienes pozwac Skarb Panstwa - Prezesa Sadu Apelacyjnego,
    Okregowego, Ministra Sprawiedliwosci o odszkodowanie i zadoscuczynienie ;)

    pozdrawiam pieniaczy

  • 5. Data: 2006-01-23 01:05:41
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Uzytkownik "somek" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Okregowy i Sad Apelacyjny wydaje wyrok niezgodny z obowiazujacymi ustawami
    > (chodzi o prawo do wczesniejszej emerytury z tyt. opieki nad dzieckiem

    Zawsze jeszcze pozostaje skarga do europejskiego wymiaru
    sprawiedliwosci.