  • 1. Data: 2006-01-30 15:40:11
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: Kuba_O <t...@f...o2.shmoo.pl>

    Witam.
    Odpowiedziałem na pewne ogłoszenie o pracy w którym jako jeden z
    warunków było "niekaralność przez ostatnie pięć lat" odpowiedziałem na
    to ogłoszenie, pracę dostałem ale muszę teraz dostarczyć zaświadczenie
    potwierdzające to co powiedziałem.
    No i tutaj zaczyna się mój problem. Słyszałem, że nie nie da się dostać
    zaświadczenia o niekaralności za jakiś okres - czyli, że zaświadczenie
    wystawione bedzie o karalności "wogle".
    Czy to prawda? Czy moge dostać zaświadczenie o niekaralności w ostatnich
    5 latach?
    Reasumując: byłem karany sądownie 8 lat temu jeszcze jako nieletni w
    sądzie dla nieletnich, jakieś trzy lata temu miałem sprawę w sadzie
    grodzkim(afaik to wykroczenia nie są tutaj uwzględniane). Czy moge
    dostać potrzebne mi zaświadczenie?

    Pozdrawiam
    KO
    --

    empty

  • 2. Data: 2006-01-30 15:49:06
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kuba_O [###t...@f...o2.shmoo.pl.###] napisał:

    Nie piszesz nic bliższego o tej pierwszej sprawie, więc trudno mi
    powiedzieć, ale powinna już być zatarta. Ta druga w ogóle nie jest
    rejestrowana. Zresztą, skoro warunkiem miała być niekaralność za pięć
    ostatnich lat, to jak im przyniesiesz zaświadczenie, że byłeś karany 8
    lat temu nie powinni wybrzydzać.