  • 1. Data: 2006-01-30 14:18:56
    Temat: obrzydliwe buty!!!
    Od: "SuperAndzia" <s...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanko:
    dwa tygodnie temu kupiłam kozaki skórzane, wyglądające bardzo ładnie ,
    wygodne itd... no i nic nie wskazywało na to że coś z nimi jest nie tak.
    W ciągu tych dwu tygodni były raczej codziennie tęgie mrozy , więc buty nie
    miały kontaktu z wilgocią ale dziś już było troszke cieplej no i w związku z
    tym na ulicach pojawiła się woda, a moje buty z pieknych kozaczków zamieniły
    sie w obrzydliwe buciory z wielkimi mokrymi plamami które po wyschnięciu
    wyglądają jakby -echszkoda gadać
    no i w swiązku z tym mam pytanie, czy moge je reklamować , no i jak to
    uzasadniać ?
    nie chcę reperacjii bo zdaje mi się że skóra użyta do wyrobu była kiepskiej
    jakości, wiec interesował by mnie zwrot pieniedzy, ale czy to jest możliwe?

    prosze o jakąs rade, bo mnie szlag trafi za moment:(
    Ania

  • 2. Data: 2006-01-30 14:59:28
    Temat: Re: obrzydliwe buty!!!
    Od: "JohnBMW" <j...@w...pl>

    Witam!!!
    Ile te buciki kosztowały? Jaki jest materiał z którego je wykonano (dokładny
    opis faktury i koloru skóry). Jakie jest futro(wyściółka wewnętrzna)? Gdzie
    były kupione? A w miare możliwości prosze o foto na priva.

    Pozdrawiam.
    JohnBMW.