  • 1. Data: 2005-01-24 17:46:29
    Temat: zasiłek wychowawczy-nic nie rozumiem
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Witam,
    muszę w miare szybko powiedzieć w pracy czy po macierzyńskim wracam do pracy
    czy idę na wychowawczy. Czytam i czytam te wszystkie przepisy ale nie bardzo
    mogę cokolwiek dopasowac do mojej sytuacji:
    Mamy rozdzielnosć majatkową. Ja pracuje na czas nieokreslony w szkole. Na
    mnie zarejestrowana jest też działalność gospodarcza. Mąż bezrobotny ale
    nigdzie nie zarejestrowany. Wychowawczy rozpocząłby sie w grudniu br.
    I teraz moje pytanie:
    dochody z pracy i dział. gosp. są niskie dziś ok 500 pln na osobę.Idę na
    wychowawczy ale z działalności gosp. nadal będzie jakis dochód (opłaty
    abonamentowe i pomoc męża). Czy w takiej sytuacji będę musiała płacić za
    siebie cały zus? Czy w takiej sytuacji bedzie przsysługiwał mi zasiłek
    wychowawczy?
    dziekuje za odpowiedzi