  • 1. Data: 2004-04-19 21:46:14
    Temat: zasilek wychowawczy
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    Witam,

    Jestem osoba samotnie wychowujaca dziecko. Syn urodzil sie 10 stycznia 2004
    a zaklad ,gdzie pracowalam, oglosil upadlosc z dniem 1 stycznia.Umowa
    zostala rozwiazana z dniem 31 stycznia. Zasilek macierzynski konczy mi sie
    30 kwietnia .Czy nalezy mi sie zasilek wychowawczy i gdzie sie u niego
    ubiegac wedlug nowych zasad?
    Pozdrawiam, Zosia

  • 2. Data: 2004-04-19 22:04:27
    Temat: Re: zasilek wychowawczy
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "beavis" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie
    > 30 kwietnia .Czy nalezy mi sie zasilek wychowawczy i gdzie sie u niego

    Zasiłek wychowawczy przysługuje tylko w czasie urlopu wychowawczego. Aby
    uzyskać urlop wychowawczy musiałabyś podjąć zatrudnienie na podstawie
    umowy o pracę.

    Jeżeli Twój dotychczasowy staż pracy wynosi co najmniej 6 miesięcy, to w
    nowym miejscu pracy możesz uzyskać urlop wychowawczy
    najpóźniej po 2 tygodniach od złożenia podania (oczywiście pod warunkiem,
    że pracodawca Cię zatrudni).

    Jeżeli nie znajdziesz zatrudnienia, to pozostaje zarejestrowanie się w
    urzędzie pracy, uzyskasz ubezpieczenie zdrowotne i zasiłek rodzinny, a
    jeżeli spełniasz warunki, to również zasiłek dla bezrobotnych.
    Można również kontaktować się z ośrodkiem pomocy społecznej przy urzędzie
    gminy.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-04-20 17:48:10
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

> [...]

    sie
    > 30 kwietnia .Czy nalezy mi sie zasilek wychowawczy i gdzie sie u niego

    Uzupełnię poprzednią wypowiedź.
    Od 1 maja br. będą obowiązywać nowe przepisy dotyczące świadczeń
    rodzinnych.
    Obszerne informacje, łącznie z aktami prawnymi i wzorami druków:
    www.swiadczenia.krakow.pl/

    Pozdrawiam

    wa