  • 21. Data: 2010-08-29 23:44:23
    Temat: Re: zarzuty od nakazu zapłaty
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-08-2010 o 00:39:11 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > 2. Wielce prawdopodobne (IMHO)

    Moim skromnym zdaniem to chyba nie tak ;)

    --
    Tomek

  • 22. Data: 2010-08-30 19:15:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-30 00:26, Liwiusz pisze:

    > To do jutra ;)

    No i klapa ... raz, że nie miałem czasu poszukać, więc
    poszukałem pobieżnie ... ale nic z pobieżnego szukania nie dało
    mi wskazówek do szukania "głębszego" ...

    Z tego tytułu powracam do świadomości stanu ustawowego i nie
    szerzę więcej (chwilowo) herezji. Okres przedawnienia w
    przewozowym to rok, bez enigmatycznego miesiąca, który gdzieś mi
    się urodził.

    P.S.

    Ale kurde, skądś musiało mi się to wziąć, bo byłem "twardo
    przekonany", a nie , że "wydawało mi się" ... i powiem,
    rozpowszechniałem tą wiedzę regularnie kiedy mnie o to pytano.

    No nic, przyznaję się do błędu w edukacji.

    W sumie chyba po to jest min ta grupa, co by tępić głupie
    przekonania bez poparcia "ustawowego" ... Dzięki bogu nie trza
    mi tłumaczyć, że wezwanie do zapłaty to nie słynny "gazetowy"
    mandat za jazdę bez biletu ;)

    (Liwiusz - wybrłem bes szfanka ?) :)

    6008

  • 23. Data: 2010-08-30 19:19:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Z tego tytułu powracam do świadomości stanu ustawowego i nie szerzę
    > więcej (chwilowo) herezji. Okres przedawnienia w przewozowym to rok, bez
    > enigmatycznego miesiąca, który gdzieś mi się urodził.

    Według mnie jest to rok i 3 miesiące - wezwanie do zapłaty ma
    ustawowy 3-miesięczny termin, więc imho powinno zacząć się liczyć termin
    przedawnienia od jego upłynięcia.

    > W sumie chyba po to jest min ta grupa, co by tępić głupie przekonania
    > bez poparcia "ustawowego" ... Dzięki bogu nie trza mi tłumaczyć, że
    > wezwanie do zapłaty to nie słynny "gazetowy" mandat za jazdę bez biletu ;)

    Bardziej chyba "forumowy" niż gazetowy.

    > (Liwiusz - wybrłem bes szfanka ?) :)

    ;)

    --