  • 1. Data: 2010-08-28 20:24:27
    Temat: spadek i złośliwa siostra
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Mój bardzo dobry znajomy jest ciężko chory , wyrok wydany - białaczka. Chce
    uregulować swoje sprawy majątkowe. Po rodzicach został mu dom i działka na
    której ten dom stoi. Aktualnie w tym domu nikt nie zamieszkuje. Zapoznałem
    się z dokumentami z których wynika ,że Znajomy jest właścicielem / a w
    zasadzie byłby po klepnięciu sprawy w sądzie/ 5/6 tego "majątku", ponieważ
    dwójka rodzeństwa zrzeka się całkowicie swoich praw na rzecz Znajomego.
    Pozostaje jedna siostra ,która jest tam zameldowana razem z dwójka swoich
    dzieci ale od ponad 20 lat nie mieszka ani ona ani jej dzieci . Oświadczyła
    ,że nie zrzeknie się tych praw ani się stamtąd nie wymelduje. Aktualne
    szuka ją komornik za długi.

    Jest kupiec na ten obiekt i daje 60 tysięcy ,ale "obiekt jest zadłużony na
    12 tysięcy , i ten dług ureguluje mój Znajomy z pieniędzy które otrzymał by
    za sprzedaż tego domu, bo z pieniążkami u niego bardzo krucho.. Dom już jest
    częściowo zrujnowany ,zresztą kupiec prawdopodobnie i tak by go zburzył.

    Jakie kolwiek operacje uniemożliwia postawa jednej z sióstr, nikt nie kupi
    zdewastowanego domu jeszcze z takimi lokatorami.

    Pomijam tu wiele innych trudności, ale po zapoznaniu się z dokumentami
    jestem przekonany ,że gdyby ta siostra zrzekła by się prawa do spadku i
    wymeldowała się sprawę można by załatwić bardzo szybki, znajomy proponował
    tej siostrze spłatę alle ona odpowiedział nie.Narasta dalej dług na tym
    obiekcie.

    Zastanawiam się jak mu pomóc - co byście poradzili jak się do tego zabrać.

    jhr

  • 2. Data: 2010-08-28 20:30:08
    Temat: Re: spadek i złośliwa siostra
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jhru" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się jak mu pomóc - co byście poradzili jak się do tego
    > zabrać.

    Bez zgody tej siostry, to kupiec może sobie kupić 5/6 domu.

  • 3. Data: 2010-08-28 20:32:49
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Mój bardzo dobry znajomy jest ciężko chory , wyrok wydany - białaczka.
    > Chce

    podaj chodz jeden racjonalny przyczyn dlaczego osoba (siuesra) miała by się
    zrzekać należnej nieruychimosci

    jk

  • 4. Data: 2010-08-28 20:42:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *jhru* napisał(-a):

    > Pozostaje jedna siostra ,która jest tam
    > zameldowana razem z dwójka swoich dzieci ale od ponad 20 lat nie
    > mieszka
    > ani ona ani jej dzieci .

    Wymeldowanie administracyjne?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-08-28 20:43:13
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > podaj chodz jeden racjonalny przyczyn dlaczego osoba (siuesra) miała by
    > się zrzekać należnej nieruychimosci
    >
    > jk

    jeżeli ta sprawa nie zostanie załatwiona to i tak ten dom przejmie skarb
    państwa za długi ,wcześnie czy później wtedy pop prostu wymeldują ją do
    "nikąd", a ponieważ wartość tego obiektu wielokrotnie zmaleje - koszty
    sadowe i tp i nie wiem czy jej zostanie 1 zł czy też będzie musiał jeszce
    dopłacić - bo mojego znajomego już wtedy będę odwiedzał ze świeczkami

    Przecież napisałem ,że po załatwieniu sprawy znajomy proponuje jej spłatę
    należnej jej kwoty.

    To jedno a drugie to ono wygenerował długi na tym obiekcie.

    Aktualnie dom jest nie zamieszkały ani dozorowany. Wszystko co było do
    ukradzenia ukradli złomiarze.

    jhr

  • 6. Data: 2010-08-28 20:43:59
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "jhru" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bez zgody tej siostry, to kupiec może sobie kupić 5/6 domu.

    To i tyle wiem wiem

    jhr

  • 7. Data: 2010-08-28 20:45:52
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Przecież napisałem ,że po załatwieniu sprawy znajomy proponuje jej spłatę
    > należnej jej kwoty.

    definijuj nalezno kwote
    działka jest warta wiencej nisz dom

    kl

  • 8. Data: 2010-08-28 21:00:15
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > definijuj nalezno kwote
    > działka jest warta wiencej nisz dom
    >
    > kl

    A ty chcesz pomóc ,czy dyskutować w stylu trola? Nie ma znaczenia ile jest
    warta ,ważne jest ile dają kupcy za ten dom z działką. Mapy nie będę ci
    przedstawiał bo nie mam ,ale znam doskonale to miejsce i doskonale wiem za
    co naprawdę chca kupcy zapłacić. napisałem ,że ten dom to rozkradziona przez
    złomiarzy ruina.

    Jakie jeszcze zadasz pytanie bu rzeczowo wypowiedzieć się na ten temat ?

    jhr

  • 9. Data: 2010-08-28 21:03:18
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Jakie jeszcze zadasz pytanie bu rzeczowo wypowiedzieć się na ten temat ?

    ile kest wartna dziełka wg niezaleznego żeczoznawcy?

    jk

  • 10. Data: 2010-08-28 21:25:07
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl

    > Wymeldowanie administracyjne?

    I co to da? Siostra jest przecież współwłaścicielką tej nieruchomości.

    K.