  • 11. Data: 2004-08-09 21:59:59
    Temat: Re: zamek z piasku - zagatka wakacyjna
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cf8pv3$o0i$1@fargo.cgs.pl...
    > Ale a propos: Z pewnością zakłóca spokój prywatny Twórcy zamku -
    > może więc warto byłoby rozważyć jeszcze naruszenie dóbr osobistych
    > autora zamku (art. 23 i 24 k.c.)? :)
    czyli w szczegolnosci praw autorskich osobistych m.in. do zniszczenia
    dziela?
    p.
    W,

  • 12. Data: 2004-08-09 22:15:20
    Od: Elżbieta Tekieli <e...@w...pl>

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > p.
    > W,
    >
    > Ale mi temat do dyskusji... :) Zamek i tak pewnie zostałby zmyty przez
    wode, albo rozwiany przez wiatr i co - pozywalibyście matkę naturę ;)))))

  • 13. Data: 2004-08-10 05:10:29
    Od: Dredd<...@...pl>

    > wode, albo rozwiany przez wiatr i co - pozywalibyście matkę
    naturę ;)))))

    Hm.. Pewnie byłby problem ze wskazaniem adresu pozwanej i
    doszłoby do zawieszenia postępowania ;) :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-08-11 15:17:29
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Elżbieta Tekieli" <e...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cf8t2p$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale mi temat do dyskusji... :) Zamek i tak pewnie zostałby zmyty przez
    > wode, albo rozwiany przez wiatr i co - pozywalibyście matkę naturę ;)))))

    Matka natura nie ma zdolnosci procesowej :C
    p.
    W,

  • 15. Data: 2004-08-11 15:47:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Elżbieta Tekieli" <e...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:cf8t2p$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Matka natura nie ma zdolnosci procesowej :C

    A proces erozji ???

    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-08-11 16:13:54
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    > A proces erozji ???

    Kodeks postepowania erozyjnego w dziale Proces Erozji jest mi zupelnie
    nieznany.

    p.
    W,