  • 1. Data: 2004-08-09 06:47:10
    Temat: Patenty na okresloną technologi
    Od: "Dawid Partyka" <S...@n...wytnijtotes.cdrinfo.pl>

    Witam. Idzie w jakiś sposób sprawdzić czy na dana technologie tworzenia
    czegoś juz ktoś nie opatentował tego?? Prosze o pomoc gdzie tego szukać. I
    interesuje mnie tez cyz patenty są tylko dla danego kraju czy europy a nawet
    świata??

  • 2. Data: 2004-08-09 09:16:06
    Temat: Odp: Patenty na okresloną technologi
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Prosze o pomoc gdzie tego szukać.

    w Urzędzie Patentowym.
    Pomocne może się okazać skorzystanie z usług rzecznika patentowego

    > interesuje mnie tez cyz patenty są tylko dla danego kraju czy europy a
    nawet
    > świata??

    dla danego kraju

    brett