  • 1. Data: 2004-08-09 08:38:00
    Temat: prawo jazdy-zatrzymanie
    Od: kriss<k...@o...pl>

    witam.zatrzymano mi prawko za jazde po wypiciu kilku piwek.mam
    sprawe w sadzie grodzkim.mam pytanie czy musze miec adwokata czy
    moge sam sie bronic?i jakie sa koszta rozprawy?pozdr.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-09 15:06:24
    Temat: Re: prawo jazdy-zatrzymanie
    Od: Dredd<...@...pl>

    > mam pytanie czy musze miec adwokata czy
    > moge sam sie bronic?

    co do zasady - jeśli chcesz - możesz bronić się sam

    > i jakie sa koszta rozprawy?

    To zależy jak sprawa się potoczy i czy Sąd obciąży Cię kosztami.
    Przyjmując że nie są wzywani świadkowie i nie ma opinii biegłych ani
    obrońcy z urzędu a dojdzie do skazania - koszty będą wynosiły od
    120 do kilkuset zł

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-09 18:48:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam.zatrzymano mi prawko za jazde po wypiciu kilku piwek.mam
    > sprawe w sadzie grodzkim.mam pytanie czy musze miec adwokata czy
    > moge sam sie bronic?i jakie sa koszta rozprawy?pozdr.

    To silnie zależy od tego, jaką chcesz linię obrony zastosować. Jeśli
    przyznajesz się i chcesz zminimalizować koszty, stres i karę, to poddaj się
    dobrowolnie karze. Jeśli zaś twierdzisz, że jesteś niewinnie, to już bym
    raczej brał adwokata, skoro takie pytania zadajesz. Koszty samej rozprawy
    ta, czy tak nie są jakieś zatrważające. Powinieneś się zmieścić w kwocie
    rzędu 100 zł generalnie. To zależy, czy pobierano krew i ile razy, czy
    badano alkotestem / alkomatem.