  • 1. Data: 2004-08-09 08:16:36
    Temat: Umowa zlecenie w spółce z o.o.
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Czy osoba nie wymieniona w dziale 2 rubr. 1 wpisu do KRS ("Organ uprawniony
    do reprezentacji podmiotu") może podpisywać w imieniu spółki z ograniczoną
    odpowiedzialnością umowy-zlecenia?

    Marek

  • 2. Data: 2004-08-09 09:04:24
    Temat: Odp: Umowa zlecenie w spółce z o.o.
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    jeżeli jest uprawniona do reprezentacji podmiotu to może

    brett

  • 3. Data: 2004-08-09 09:09:42
    Temat: Re: Odp: Umowa zlecenie w spółce z o.o.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004, brett wrote:

    >+ jeżeli jest uprawniona do reprezentacji podmiotu to może

    ...z tej odpowiedzi NIE wynika że jeśli NIE jest uprawniona
    to NIE może. Zdaje się o to chciano wywołać dyskusję ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-08-09 10:54:09
    Temat: Odp: Odp: Umowa zlecenie w spółce z o.o.
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    > ...z tej odpowiedzi NIE wynika że jeśli NIE jest uprawniona
    > to NIE może. Zdaje się o to chciano wywołać dyskusję ;)

    jeśli jest uprawniona to może, jeśli nie jest to nie może.
    Nie wiem, czy chciano wywołać dyskusję, raczej chciano odpowiedzi na pytanie
    ;)

    brett

  • 5. Data: 2004-08-09 17:19:09
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    > ...z tej odpowiedzi NIE wynika że jeśli NIE jest uprawniona
    > to NIE może. Zdaje się o to chciano wywołać dyskusję ;)

    Trollem nie jestem :)

    1. Czy takie upoważnienie może być ustne, czy musi być na piśmie?
    2. Czy jest od tego opłata skarbowa?
    3. Czy może być udzielone PO podpisaniu umowy?

    Marek

  • 6. Data: 2004-08-09 21:13:37
    Temat: Re: Umowa zlecenie w spółce z o.o.
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy osoba nie wymieniona w dziale 2 rubr. 1 wpisu do KRS ("Organ
    uprawniony
    > do reprezentacji podmiotu") może podpisywać w imieniu spółki z ograniczoną
    > odpowiedzialnością umowy-zlecenia?

    w rubryce tej jak mniemam jest zarzad, bo prokurwenci sa troszke dalej) -
    jak mniemam jednoosobowy, wiec 210ksh - spolke w stosunkach z czlonkiem
    zarzadu reprezentuje rada nadzorcza lub pelnomocnik walnego.
    p.
    W,

  • 7. Data: 2004-08-10 11:21:22
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    1. Czy takie upoważnienie może być ustne, czy musi być na piśmie?

    Zalezy do czego. Do dokonania jednorazowej czynności w imieniu spółki
    zasadniczo może być ustne ( chyba, że n.p. chodzi o sprzedaż nieruchomości
    itp. )

    2. Czy jest od tego opłata skarbowa?

    Od ustnego pełnomocnictwa nie, od pismnego chyba 15 zł.

    > 3. Czy może być udzielone PO podpisaniu umowy?

    Nie.

    brett