  • 1. Data: 2010-06-26 12:34:42
    Temat: zamach na Okenciu
    Od: "uwaga_NAIP" <m...@y...com>

    prawny oczywiście

    31,Na_Okeciu_sikha_proszono_o_zdjecie_turbanu__Dla_n
    iego.html?skad=rss

  • 2. Data: 2010-06-26 16:44:32
    Temat: Re: zamach na Okenciu
    Od: "bonus" <b...@w...pl>

    a gdzie jest to Okencie???????????????????????

  • 3. Data: 2010-06-26 16:57:51
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,80672
    31,Na_Okeciu_sikha_proszono_o_zdjecie_turbanu__Dla_n
    iego.html?skad=rss

    A co ze zdejmowaniem butow? Zjawisko dosc powszechne chyba w calej
    Europie - w jakiś sposób nie jest to podobne do zdjęcia turbanu?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2010-06-26 18:25:36
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    uwaga_NAIP pisze:
    > prawny oczywiście
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,80672
    31,Na_Okeciu_sikha_proszono_o_zdjecie_turbanu__Dla_n
    iego.html?skad=rss

    http://www.hfhrpol.waw.pl/uchodzcy/opinie-i-wystapie
    nia/kontrola-bezpieczenstwa-pasazerow-na-lotnisku-ok
    ecie
    http://www.hfhrpol.waw.pl/pliki/ShaminderPuri.pdf

    > "Pan Shaminder Puri wyraźnie zaznacza, że bardzo często podróżuje,
    > również do Polski, w sprawach służbowych i prywatnych [...]"

    Więc zapewne znajomość polskich zwyczajów, w tym związanych z nakryciami
    głowy nie jest mu obca.

    > Z przytoczonych przepisów prawa nie wynika obowiązek zdjęcia turbanu
    > przy kontroli na odprawie lotniskowej, zwłaszcza mając na uwadze, co
    > ta czynność oznacza dla Sikha. Sikhowie wierzą, że turban określa ich
    > powiązanie z Bogiem i okrywa bardzo prywatną i osobistą część ciała.
    > Żądanie zdjęcia turbanu jest odczytywane jako najbardziej inwazyjny
    > akt, jaki można sobie wyobrazić. Pojawienie się bez turbanu publicznie
    > jest dla Sikha zawstydzające i upokarzające.

    A mnie z bogiem łączy AK-47 przewieszone przez ramię, ciekawe czy ta
    broń jest ujęta w przepisach.

    Przybył facet do Polski, więc niech się dostosuje do naszej kultury, a
    jeśli mu nasze zwyczaje nie odpowiadają to po co się tu pcha?

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 5. Data: 2010-06-27 08:32:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *bonus* napisał(-a):

    > a gdzie jest to Okencie???????????????????????

    Czego spodziewasz się po trollu kolinie? On nie potrafi napisać jednego
    wiersza tekstu, w którym nie nawaliłby kilka błędów. Swoją szczególną
    aktywność wykazuje na pl.rec.lotnictwo. Ja to już sobie wyrobiłem taki
    nawyk, że zanim post przeczytam, to najpierw weryfikuję nagłówki, czy
    aby nie czasem kolina. KF to już mi pęka w szwach od jego klonów. Widzę,
    że teraz tutaj szuka czytaczy/słuchaczy swoich pierdów. Moja rada: kiedy
    jeden z nagłówków jego ekskrementów wygląda ni mniej, ni więcej tak

    to natychmiast plonkować. W żadnym wypadku nie wchodzić w dyskusję.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675