  • 1. Data: 2010-06-26 13:02:08
    Temat: odebranie praw rodzicielskich - kiedy mozliwe?
    Od: Maria <p...@v...pl>

    Witam i prosze o pomoc w naswietleniu problemu:
    Syn ma roczne pozamalzenskie dziecko. Uznał je, dobrowolnie płaci
    alimenty (100zł miesiecznie), odwiedza dwa, trzy razy w tygodniu. Kupił
    wozek, wyprawkę, mnówstwo zabawek itp. Kocha coreczkę i chce z nią
    kontaktu. Problem lezy w tym, ze nie chce byc z matka dziecka, ktora
    usiluje zmusic go do odejscia od rodziny grozac, ze rozglosi fakt
    istnienia dziecka u niego w pracy, w internecie, ze zniszczy mu opinie i
    doprowadzi do tego ze zona wyrzuci go z domu, że ,,zdechnie w samotnosci
    znienawidzony prez wszystkich". Wszystkie te odgrazania zawiera w smsach
    wysylanych obficie niemal kazdego tygodnia.O inwektywach zawartych w
    tresci tych smsow nie pisze, sa zbyt niecenzuralne. Oststnio
    zapowiedziala, ze nie pozwoli mu widywac sie z dzieckiem dopoki nie
    wyproadzi sie z domu i nie wynajmie sobie mieszkania. Ponadto wiaz
    odgraza sie, ze wystapi do sadu o odebranie praw ojcowskich pod
    pretekstem, ze syn nie bierze udzialu w wychowaniu dziecka.
    Syn bardzo przezywa te sytuacje, staly stres zaczyna sie niekorzystnie
    odbijac na jego zdrowiu. Czy w sytuacji jaka opisałam matka dziecka ma
    szanse na to by synowi odebrac prawa rodzicielskie? Zaznaczam, ze syn
    dzwoni z pytaniem o dziecko kazdego dnia, stara sie byc pomocny nie
    tylko w sprawach dotyczacych dziecka ale takze tej pani (m.in zawozi ja
    na wizyty lekarskie, czy w sprawach jej rodziny )
    Bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2010-06-26 13:05:14
    Temat: Re: odebranie praw rodzicielskich - kiedy mozliwe?
    Od: Maria <p...@v...pl>

    Dopiero po wyslaniu zauwazylam blad - wysokosc placonych alimentow to
    1000 zł miesiecznie(jeden tysiac)

  • 3. Data: 2010-06-26 13:07:48
    Od: Maria <p...@v...pl>

    zenek pisze:
    > A synek ile ma lat ?
    >

    > Czas chyba zeby opuscil cieply domek mamusi i zaczal zyc jak facet nie
    > jak ciota przy spodnicy mamusi.
    Przykro, ze wysnuwa Pan takie wnioski. Skad pomysl, ze mieszka ze mna?
    Wszak napialam wyraznie, ze ma rodzine.

  • 4. Data: 2010-06-26 13:20:05
    Od: Maria <p...@v...pl>

    zenek pisze:

    > Nie uwazal jak robi to niech robi jak uwaza. Z chujem nie ma zartow.
    >

    > :):):)
    Szkoda, ze stac Pana jedynie na calkowicie niepotrzebne komentarze.
    Odpowiedzi na moje pytanie, jak rozumiem, nie potrafi Pan udzielic?

  • 5. Data: 2010-06-26 13:48:46
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 15:21:48 +0200, zenek napisał(a) w wiadomości

    > Widze ze cala rodzinka madra jak synalek.

    Przestań kobietę obrażać. Grzecznie pyta, więc jak nic nie wiesz w temacie,
    to siedź cicho!

  • 6. Data: 2010-06-26 18:52:39
    Od: Rafał <b...@s...pl>

    zenek wrote:

    > Na przyszlosc niech synkowi kupi paczke prezerwatyw.

    Twój stary pewnie też żałuje, że nie kupił.
    --
    Rafał

  • 7. Data: 2010-06-26 20:14:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moj stary wiedzial ze chuj to nie zabawka.

    Ale tego, ze czasami mozna wystrugac nim glupka, to juz nie bardzo
    wiedzial...
    Ale faktem jest, ze trzeba wiedziec gdzie sie wklada - sa takie gatunki
    kobiet, ze lepiej sobie zwalic konia niz ruchnac nawet w dwoch gumach.
    Po prostu wlozyl gdzie nie trzeba i wyniknal problem. A kobieca mentalnosc
    zadzialala - skoro na odleglosc mozna tysiaka bezproblematycznie wydoic, to
    majac go pod kontrola na codzien mozna wydoic znacznie wiecej...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-06-27 00:10:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenek wrote:

    > Moj stary wiedzial ze chuj to nie zabawka.

    no to albo cię tu nie ma, albo to nie twój stary.