    From: marian<m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaległe wynagrodzenie (9miesięcy)
    Date: Thu, 22 Jul 2004 02:39:18 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    OBIEKTU )

    > Pomyśl lepiej nad Funduszem Gwarantownaych Świadczeń
    Praconiczych

    > --
    > JOHNSON :)
    >
    >Co to takiego Fundusz Gwarantowanych Świadczeń
    -czy muszę napisać do funduszu wniosek o wypłacenie
    czy robi to zakład?
    prezes spółdzielni mówił coś o Funduszu Gwarantowanym
    ale trwa to już 2lata ,a ponoć po upływie 3 lat przedawnia się
    roszczenie.Mieszkam w okolicy Chorzowa może ktoś wie gdzie ma
    siedzibę ten Fundusz ?Dziękuję za odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info