    From: "Martinator" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup motocykla i niekompletne dokumenty a waznosc umowy
    Date: Tue, 15 Jun 2004 16:52:40 +0200

    Witam,
    Mam taka sprawe, zakupilem w F.H.U.P motocykl, ktory byl sprowadzony ze
    Szwajcarii w sierpniu 2003. Wraz z nim otrzymalem dokumenty tj. karte
    pojazdu+tlumaczenie przysiegle, dowod przeprowadzonego badania technicznego,
    dowod wyrejestrowania pojazdu za granica. Nie bylo umowy kupna sprzedazy
    tylko wystawil mi fakture. Jak sie okazalo do rejestracji pojazdu na terenie
    RP. brak dokument odprawy celnej czy tez dowodu zaplacenia akcyzy...??? Tych
    papierow nie dostalem od handlarza :(
    Zadzwonilem do handlarza i pytam o dokument odprawy celnej a on twierdzi ze
    nic takiego nie jest potrzebne, ze dal mi komplet dokumento i nic ponad to
    nie jest do rejestracji potrzebne. Odwiedzilem strone ministerstwa
    infrastruktury i stoi tam ze papier z odprawy celnej jest potrzebny. Czy
    moge zadac zatem od handlarza brakujacych dokumentow, co jesli je zgubil,
    zapodzial czy mozna uniewaznic zakup motocykla?
    Marcin M