  • 1. Data: 2006-03-09 21:00:40
    Temat: zakres zwykłych czynnosci spolki
    Od: "OD" <od @ usunspacje.wp.pl>

    Czy mozecie mi podac jakiego linka, ktory w jasny sposob zdefiniuje mi
    zakres zwykłych czynności spolki. Czy v-ce prezes moze jednoosobowo podjac
    decyzje o wyrobieniu karty platniczej w banku przy trzy osobowym zarzadzie?
    Zapis umowy spolki mowi: W zakresie zwyklych czynnosci spolki dzialac moze
    kazdy z Czlonkow Zarzadu osobno. W sprawach przekraczajacych zakres zwyklych
    czynnosci spolki konieczna jest uchwala Zarzadu. Co to u licha jest zakres
    zwykłych czynności spolki ???