  • 1. Data: 2006-03-09 20:33:29
    Temat: Nagrywanie lekcji
    Od: "Krzysiek G." <k...@o...pl>

    Witam, czy wiecie może gdzie można znaleźć przepisy określające czy
    można nagrywać lekcje w szkole bez zgody nauczyciela?

  • 2. Data: 2006-03-10 12:04:43
    Temat: Re: Nagrywanie lekcji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Krzysiek G. napisał(a):
    > Witam, czy wiecie może gdzie można znaleźć przepisy określające czy
    > można nagrywać lekcje w szkole bez zgody nauczyciela?

    nie ma przepisow tego zabraniajacych, nei mozesz jednak bez zgody
    nauczyciela takich lekcji rozpowszechniac.

    P.

  • 3. Data: 2006-03-10 19:24:33
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > nie ma przepisow tego zabraniajacych, nei mozesz jednak bez zgody
    > nauczyciela takich lekcji rozpowszechniac.

    A czy nie podchodzi to pod prawo autorskie?

  • 4. Data: 2006-03-10 20:01:46
    Od: "Krzysiek G." <k...@o...pl>

    agnesdz napisał(a):
> [...]
    pl>

    > A czy nie podchodzi to pod prawo autorskie?

    Prawo autorskie zabrania chyba tylko rozpowszechniania a co z
    nagrywaniem? Jestem nauczycielem i uczeń wykonał nagranie szkolną kamerą
    i nie skasował. Zauważyłem to przypadkiem i nie wiem co mam teraz z tym
    zrobić i czy wogóle coś z tym robić? Dlatego pytam o to co mówią o tym
    przepisy?

  • 5. Data: 2006-03-10 20:39:13
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Krzysiek G. napisał(a):
    > Witam, czy wiecie może gdzie można znaleźć przepisy określające czy
    > można nagrywać lekcje w szkole bez zgody nauczyciela?

    Temat już był poruszany. Wystarczy zajrzeć do archiwum grupy.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 6. Data: 2006-03-10 20:44:38
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > nie ma przepisow tego zabraniajacych, nei mozesz jednak bez zgody
    > nauczyciela takich lekcji rozpowszechniac.
    >
    > P.

    Zachęcam Cię zatem do przeczytania ustawy o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych :-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 7. Data: 2006-03-10 20:51:48
    Od: "Krzysiek G." <k...@o...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > Temat już był poruszany. Wystarczy zajrzeć do archiwum grupy.
    >
    > --
    > Marta
    > http://doradcy-prawni.pl
    Dzięki, a gdzie mogę znaleźć to archiwum?

  • 8. Data: 2006-03-10 20:58:40
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Krzysiek G. napisał(a):

    > Dzięki, a gdzie mogę znaleźć to archiwum?

    W googlu. Tam masz na górze www, grafika, grupy dyskusyjne...
    Wchodzisz zatem w grupy. Potem z boku wchodzisz w zaawansowane
    wyszukiwanie grup. Wpisujesz pl.soc.prawo i wg czego chcesz szukać :-)

  • 9. Data: 2006-03-10 21:03:13
    Od: "Krzysiek G." <k...@o...pl>

    > W googlu. Tam masz na górze www, grafika, grupy dyskusyjne...
    > Wchodzisz zatem w grupy. Potem z boku wchodzisz w zaawansowane
    > wyszukiwanie grup. Wpisujesz pl.soc.prawo i wg czego chcesz szukać :-)

    Jeszcze raz dzięki
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-03-11 08:41:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > i nie skasował. Zauważyłem to przypadkiem i nie wiem co mam teraz z tym
    > zrobić i czy wogóle coś z tym robić? Dlatego pytam o to co mówią o tym

    nagrywac moze, Ty go mzoesz odpoytywac na kazdej lekcji zobaczymy komu
    wczesniej sie znudzi :)