  • 1. Data: 2006-03-09 22:27:19
    Temat: Kiedy policja ma prawo zabrać cały komputer?
    Od: zell<x...@w...pl>

    Znajomy ma PC wpadła policja, patrzy w system, to ten wyskakuje ma org.
    gry wszystkie org.
    filmy na dvd org.

    przegladaja dysk a tu japonskie mp3 i wschodnie filmy (nielicecjonowane w polsce
    ale jest miedzy narodowe badziewie)

    zagladaja do szuflady a tam kilka dvd z nadrukiem wkładaja do napedu a tu
    okazuje się że to pirat.

    - Wystawili kwit zabrali wszystko.
    Mieli prawo zabrac wszystko ?
    Jeśli chodzi o mnie odał bym tylko nośniki z danymi i nic wiecej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-10 09:39:16
    Temat: Re: Kiedy policja ma prawo zabrać cały komputer?
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    jakie mieli podejrzenia ze wpadli ? kupil gdzies pirata wysylkowo ?
    czy tez kupil gdzie oryginal wysylko, a okazalo sie ze sprzedawca handlowal
    rowniez piratami ...

    nie wierze, ze ktos z nas nie ma choc jednej mp3 ... naprawde, jak wejda
    losowo do kazdego domu to mogli by tirem po komoutery jezdzic ...

    Wiec, jak zachowac ostroaznosc zeby nie miec takiej "przyjemnosci" ?

  • 3. Data: 2006-03-10 10:05:43
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Znajomy ma PC wpadła policja, patrzy w system, to ten wyskakuje ma org.
    > gry wszystkie org.
    > filmy na dvd org.
    Co to znaczy system-org, gry -org, dvd -org?
    Co to znaczy org?

  • 4. Data: 2006-03-10 10:17:59
    Od: "<<>> Gozdek <<>>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co to znaczy system-org, gry -org, dvd -org?
    > Co to znaczy org?

    org ---> Oryginalne ?

    --
    --------
    <<>> Gozdek <<>>

  • 5. Data: 2006-03-10 11:48:11
    Od: zell<x...@w...pl>

    org ---> Oryginalne no :-)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-03-10 12:03:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > - Wystawili kwit zabrali wszystko.
    > Mieli prawo zabrac wszystko ?
    > Jeśli chodzi o mnie odał bym tylko nośniki z danymi i nic wiecej.

    co rozumiesz przez wszystko?

    P.

  • 7. Data: 2006-03-10 13:35:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "zell" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi o mnie odał bym tylko nośniki z danymi i nic wiecej.

    A kto by się ciebie pytał????

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-03-10 14:08:58
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    .
    > Mieli prawo zabrac wszystko ?
    > Jeśli chodzi o mnie odał bym tylko nośniki z danymi i nic wiecej.

    Nikt by cie nie pytal co chcesz oddac a czego nie ;)
    Jezeli doszlo do przeszukania to mieli prawo zabrac wszystko - z myszką i
    drukarką włącznie, co więcej - powinni byli zabrac wszystko bo tak nakazują
    zasady nauki kryminalistyką zwanej. Amen.

    Iza

  • 9. Data: 2006-03-10 15:18:55
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A w jakim przypadku w razie kontroli policja nie zabierze komputera?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 10. Data: 2006-03-10 15:53:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > A w jakim przypadku w razie kontroli policja nie zabierze komputera?

    zabrac moze zawsze pytanie czy bedzie to bezprawne czy nie.