  • 31. Data: 2008-06-12 16:05:10
    Temat: Re: zakaz robienia zdjęć i nagrywania rozmów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > ja jestem ekstremalnie prospołeczny, ale myślę, że taki latanie paparacich
    > za celebritami to chore jest... Człowiek se nie może na własnym jachcie

    Po pierwsze: pisz, proszę, po polsku.
    Po drugie: jak dla mnie tutaj nie jest istotna sama kwestia robienia
    zdjęć, a ogólnie natręctwo, niepokojenie, dokuczanie i zakłócanie
    spokoju. To, czy robią to przy pomocy aparatów fotograficznych, lornetek
    o sztalug czy też puszczania zajączków lusterkami to sprawa drugorzędna.

    [ciach]

    > Prospołecznie cykanie zdjęć wbrew woli obcykanego nijak wg mnie nie działa.

    A co masz przeciwko zdjęciom? Może sprzedajesz narkotyki? Albo bombę
    chcesz podłożyć? ;)