  • 1. Data: 2005-09-03 17:19:26
    Temat: zakaz fotografowania
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Witam,
    wiem, że pewnie temat ten był juz sporo wałkowany, ale jesli ktos ma to
    proszę o podesłanie jakichs materiałów prawnych na ten temat, jak jest np. z
    foceniem w hipermarketach (czy rzeczywiście nie wolno, czy to tylko zakaz
    dla nie znających prawa), czy na lotniskach

    z góry dzięki za każdą pomoc

    Jarek
    GG5293583

  • 2. Data: 2005-09-03 20:31:07
    Temat: Re: zakaz fotografowania
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > foceniem w hipermarketach (czy rzeczywiście nie wolno, czy to tylko zakaz
    > dla nie znających prawa), czy na lotniskach

    Poszukaj w archiwum pl.rec.foto.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 3. Data: 2005-09-04 17:45:50
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Jarek" napisał w wiadomości news:dfcltf$go6$1@81.210.120.9...

> [...]
    > foceniem w hipermarketach (czy rzeczywiście nie wolno, czy to tylko zakaz
    > dla nie znających prawa), czy na lotniskach

    Nie wiem, jak jest z zezwoleniem, ale i tak bym w hipermarkecie nie
    fotografowal. Bo to wiadomo, czy pozniej pozwola Ci wyniesc aparat i nie
    oskarza o jego kradziez?

  • 4. Data: 2005-09-04 18:03:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > Nie wiem, jak jest z zezwoleniem, ale i tak bym w hipermarkecie nie
    > fotografowal. Bo to wiadomo, czy pozniej pozwola Ci wyniesc aparat i nie
    > oskarza o jego kradziez?

    To w ogóle nie chodź, bo jeszcze cię o gwałt oskarżą ;-> ('narzędzie'
    chyba masz przy sobie cały czas ;) )

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 5. Data: 2005-09-04 18:28:37
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > To w ogóle nie chodź, bo jeszcze cię o gwałt oskarżą ;-> ('narzędzie'
    > chyba masz przy sobie cały czas ;) )

    Nooo. Ale o paragon na to narzedzie nikt sie nie bedzie pytal. A o paragon
    na aparat moze.

  • 6. Data: 2005-09-04 18:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > Nooo. Ale o paragon na to narzedzie nikt sie nie bedzie pytal. A o paragon
    > na aparat moze.

    Tak samo, jak o paragon na np. buty, spodnie czy gacie w jakimś
    hipermarkecie.

  • 7. Data: 2005-09-04 18:58:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości

    > Nooo. Ale o paragon na to narzędzie nikt się nie będzie pytał. A o
    paragon
    > na aparat może.

    Tak, zwłaszcza, jak aparat będzie używany, na karcie będą fotki spoza
    marketu, a market dano nie będzie takim typem aparatu handlował.

  • 8. Data: 2005-09-04 21:30:04
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]
    >
    > Tak, zwłaszcza, jak aparat będzie używany, na karcie będą fotki spoza
    > marketu, a market dano nie będzie takim typem aparatu handlował.

    A to telefonem zdięć też nie można robić?Hm....:(
    pozdrawiam ania

  • 9. Data: 2005-09-05 08:27:57
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Tak, zwłaszcza, jak aparat będzie używany, na karcie będą fotki spoza
    > marketu, a market dano nie będzie takim typem aparatu handlował.

    Ja mam nowego Canona. Nie ma na nim sladu uzywania. Lezy we wszystkich
    sklepach bo jest bardzo popularnym modelem.
    A jak bym chcial nim robic fotki z hipermarkecie - jak bym pozniej
    udowodnil, ze przynioslem go ze soba? Chyba ze mial bym ze soba gwarancje z
    numerem seryjnym. Wtedy to jest mozliwe. Ale pewnie i tak sie przyczepia o
    szpiegostwo gospodarcze :)

    Aniu. Komorka mozna fotki robic. Ale ile one sa warte? Jakosc do niczego.

  • 10. Data: 2005-09-05 09:55:59
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Aniu. Komorka mozna fotki robic. Ale ile one sa warte? Jakosc do niczego.

    Masz racje:)nie piłam jeszcze kawy i tak mi się skojarzyło..jakoś:(
    pozdrawiam ania