  • 1. Data: 2005-09-03 17:43:17
    Temat: czas rozpatrywania wniosku w urzedzie ds kombatantow...
    Od: "madziask" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taką sprawę. Otóż po śmierci męża (tj. mojego dziadka), babcia napisała
    wniosek o przyznanie uprawnień przysługujących wdowie po kombatancie (chodzi o
    przyznanie dodatku kompensacyjnego i ryczałtu energetycznego). Wniosek taki
    złożyła w czerwcu. Dopieru pod koniec sierpnia dostała odpowiedź. Pozytywną co
    prawda, ale w ten sposób jest "stratna" za lipiec i sierpień. Chciałabym się
    dowiedzieć jak długo Urząd do spraw Kombatantów i osób Represjonowanych może
    przetrzymywać taki wniosek, ile ma czasu na jego rozpatrzenie? Bo wydaje mi
    się, że to trwało za długo.
    Czy można pisać odwołanie, żeby przyznali te pieniądze od czasu, kiedy wniosek
    wpłynął?
    Będę wdzięczna za wszelkie informacje
    Pozdrawiam
    Magda