    From: jurek <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajęcie komornicze
    Date: Tue, 28 Oct 2008 23:21:35 -0700 (PDT)

    On 28 Paź, 22:21, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "jurek" <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:db5d6599-0b21-4311-b131-65e6d9ad6d20@
    r37g2000prr.googlegroups.com...

    > Mnie jednak robi. To może być inwestor, właściciel bazy, właściciel
    > sprzętu, przypadkowa osoba, u której przechowywany jest sprzęt i pewnie z
    > tuzin innych możliwości.

    No nie rozbrajasz mnie,co jeszcze dłużnik dłużnika! Zapytałem czy
    istnieje taka możliwość,czy są jakieś przepisy,dlaczego komornik ma
    się rządzić na cudzej posesji za friko,a jak to jego zajęcie będzie
    trwało dajmy na to rok dwa...KsZZysiek napisał "żądać zawsze można" i
    to jest konkretna odpowiedź. Mi jednak chodzi oto, żeby nie żądać dla
    samego żądania ale żeby komornik zabrał sobie ten sprzęt, jak mu
    powiem że ma zapłacić jakąś konkretną cenę to go zmobilizuje.