  • 31. Data: 2002-06-27 07:44:18
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2002 07:21:02 +0000 (UTC), Bastek napisał/napisała:
    > Poza tym nie rozumiem jak mozna zrobic z kogos "debila", bo wsiadl za
    > kierownice po jednym piwie.

    Zrozumiesz, kiedy taki kierowca "po 1 piwie" zabije Ci kogos bliskiego.
    (sytuacja extremalnie skrajna ale wykonalna).

    Ps. Nikogo z rodziny nie stracilem, ale wiele osob z mojego BLISKIEGO
    otoczenia stracilo zycie w wypadkach spowodowanych przez pijanych kierowcow.
    (zasada powinna byc prosta: piles, nie jedz.)
    EOT.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 32. Data: 2002-06-27 10:29:02
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    kierowcow.
    > (zasada powinna byc prosta: piles, nie jedz.)

    ok - jestem przeciwna piciu i wsiadaniu w takim stanie "za kolko", ale
    wypicie np lampki wina do obiadu (co jak wiadomo jest zdrowe i wskazane) u
    jednych praktycznie nie wskazuje "promili" w wydychanym powietrzu a u innych
    juz tak

    ale do rzeczy: czy trzezwi kierowcy nie powoduja wypadkow z ofiarami
    smiertelnymi??? chyba nawet czesciej! (to statystyka - po prostu pijanych
    jezdzi jednak malo - na szczescie)

    ania

  • 33. Data: 2002-06-27 11:43:53
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 27 Jun 2002 12:29:02 +0200, ania napisał/napisała:
    > jednych praktycznie nie wskazuje "promili" w wydychanym powietrzu a u innych
    > juz tak

    Dlaczego wszystkie swoje argumenty opierasz(opieracie) na promilach ? :)
    Gdyby na kazdego czlowieka wino/piwo etc. dzialalo w jednakowym stopniu i
    wywolywalo IDENTYCZNE reakcje, nie ma problemu, promil wysznacznikiem
    trzezwosci i zachowan za kolkiem :)

    > ale do rzeczy: czy trzezwi kierowcy nie powoduja wypadkow z ofiarami
    > smiertelnymi??? chyba nawet czesciej! (to statystyka - po prostu pijanych
    > jezdzi jednak malo - na szczescie)

    Eliminujac nietrzezwych poprzez przepisy, zmniejszamy statystyki wypadkow.
    duze IMHO :)

  • 34. Data: 2002-06-28 15:20:37
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

> [...]
    >
    > Ps. Nikogo z rodziny nie stracilem, ale wiele osob z mojego BLISKIEGO
    > otoczenia stracilo zycie w wypadkach spowodowanych przez pijanych

    smiac mi sie chce. a jak ci trzezwy kierowca "zabije kogos bliskiego" to
    kazesz wszystkim odebrac prawo jazdy ?????? Jesli ktos nie ma pojecia o
    jezdzie, wyobrazni to nawet trzezwy zabije. Dozwolone promile powinno sie
    ustalac indywidualnie, na podstawie najlepiej jakis badan ... Jesli ktos
    jest idiota ktory wypija dwa piwa, wsiada do samochodu i jezdzi na lapie to
    0,1 promila dla niego jest max a jesli ktos ma 0,5 promila i potrafi trzezwo
    ocenic sytuacje (a sa takie osoby) to niech jedzie i juz, i niech ma prawo
    tak jak kazdy przjechac pieszego ktory wlatuje mu pod kola !!( bo piesi to
    zmora na drodze), lub idiote ktory bedac trzezwym prowadzi samochod i
    przestaje panowac nad kierownica !!!
    Moze wylaczmy tez z ruchu pieszych bedacych pod wplywem powyzej 0,25
    promila - przeciez to jest rowniez zagrozenie dla kierujacych pojazdami !!!!
    Czy jest tu ktos kto to poprze ?? czy jest tu jakis kierowca zawodowy ??
    (pomoz :))))

  • 35. Data: 2002-06-28 15:21:21
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ale do rzeczy: czy trzezwi kierowcy nie powoduja wypadkow z ofiarami
    > smiertelnymi??? chyba nawet czesciej! (to statystyka - po prostu pijanych

    popierammmmmm
    brawo
    brawo

  • 36. Data: 2002-06-28 15:22:44
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    > Eliminujac nietrzezwych poprzez przepisy, zmniejszamy statystyki wypadkow.
    > duze IMHO :)
    to mowie, wyeliminujmy tez pieszych powyzej 0,2 - to tez zagrozenie !!!!
    hahahahahahhahahhahah

  • 37. Data: 2002-06-28 15:23:53
    Temat: Re: [OT] zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dj[B]" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > ale jestes KOZAK
    > przestan przestan

    nierozumiem cie naprawde. dlaczego KOZAK ???

  • 38. Data: 2002-06-28 15:31:06
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dj[B]" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > ale jestes KOZAK
    > przestan przestan

    troszke ci wyjasnie jednak, wiec :
    sa pewne procedury, wedlug ktorych powinni postepowac policjanci w przypadku
    zatrzymania nietrzezwego a ktorych czasem nie dopelniaja, sa pewne
    okolicznosci (np rodzinne, prywatne) dzieki ktorym sad jest troche
    lagodniejszy :) i sa ..... (dopowiesz sobie co chcesz)
    :)))

  • 39. Data: 2002-06-28 18:14:31
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Fri, 28 Jun 2002 17:22:44 +0200, niccc napisał/napisała:
    > to mowie, wyeliminujmy tez pieszych powyzej 0,2 - to tez zagrozenie !!!!

    Wyobraznia nie grzeszysz :P
    Pijani piesi tez sa zagrozeniem ale w poblizu ruchliwych tras ;)

    EOT. Latwiej sie smiac niz pomyslec

  • 40. Data: 2002-06-29 15:11:54
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > a wiesz że jest piwo bezalkoholowe????
    > jeœli wypiłes jedno piwo to i tak jechałes po pijanemu, koniec i kropka

    a wiesz, ze piwo bezalk ma tez alkohol i to cale 1.5 procenta?
    poza tym pijak pijakowi nie rowny :)
    w polsce do niedawna mozna bylo jezdzic po jednym piwie, teraz jest to juz
    wykroczenie.
    ale do 0.5 promila jest "stan po spozyciu alk", dopiero od 0.5 w gore
    jest "stan nietrzezwosci" i jazda jest przestepstwem

    w wielu krajach majac 0.28 promila mozesz jechac samochodem i jest to
    dopuszczalne