  • 1. Data: 2002-06-23 20:01:48
    Temat: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    CZy istnieje mozliwosc ze w sadzie na sprawie - jesli przyjac - lub wykazac
    ze prawo jazdy jest mi baardzoo potzrebne - nie zabiora mi prawka ? Jak to
    umotywowac ? Czy znacie takie przypadki ?
    Prosze o szybka odp.
    Pozdrawiam .

  • 2. Data: 2002-06-23 20:22:00
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Dj[B]" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > minimum pol roku to jest bankowo

    i nic sie nie da zalatwic ? - nie mozliwe ??

  • 3. Data: 2002-06-23 20:22:46
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    minimum pol roku to jest bankowo

    --
    ---=== http://www.hsv.prv.pl ===---

  • 4. Data: 2002-06-23 21:29:47
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 23 Jun 2002 22:22:00 +0200, MEKU napisał/napisała:
    > i nic sie nie da zalatwic ? - nie mozliwe ??

    Mozliwe. Debili wsiadajacych po spozyciu za kierownice powinno sie
    dozywotnio pozbawiac prawa jazdy.
    I to jest moje prywatne zdanie.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 5. Data: 2002-06-23 21:37:36
    Od: "gambit" <g...@h...com>

    > Mozliwe. Debili wsiadajacych po spozyciu za kierownice powinno sie
    > dozywotnio pozbawiac prawa jazdy.
    > I to jest moje prywatne zdanie.

    I nie tylko Twoje.

  • 6. Data: 2002-06-23 22:37:34
    Temat: Odp: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Papik <p...@g...w.astercity.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@c...acn.waw.
    pl...

    > Mozliwe. Debili wsiadajacych po spozyciu za kierownice powinno sie
    > dozywotnio pozbawiac prawa jazdy.
    > I to jest moje prywatne zdanie.

    Zgadzam sie... 2 miesiace temu pijany debil wjechal w samochod, ktorym
    jechal moj 6-letni synek... Dziecku nic sie nie stalo... kierowca soedzil 6
    h na stole operacyjnym. Na szczescie debila przezyl.

    Gdzybym byla tam wtedy, pijany debil by nie przezyl. I nie robi mi roznicy
    czy to bylo 0,28 promila czy 2,8 promila...

    Kania

  • 7. Data: 2002-06-24 04:17:10
    Od: "MEKU" <m...@h...pl>

    nie prosilem o docinki - lecz o porade. Rozumiem Wasz gniew - tez jestem
    zdania ze pijanych kierowcow powinno sie zamykac. Ale tym razem dotyczy mnie
    ! I nie bylem pijany tylko w upal wypilem jedno piwo! Jak wiadomo w wielu
    krajach jest to norma pozwalajaca jednak porowadzic auto.
    Wiec mile widziana jakas rzeczowa prawna porada.
    NA temat jazdy po pijanemu mam swoje zdanie i jest ono tozsame do
    przedmowcow!
    POzdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-24 04:43:51
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >nie prosilem o docinki - lecz o porade. Rozumiem Wasz gniew - tez jestem
    >zdania ze pijanych kierowcow powinno sie zamykac. Ale tym razem dotyczy mnie
    >!

    Drogi Kali, otoz minimalna kara to pol roku bez prawa jazdy. Radze
    przyjac ja z pokora. Nie licz na jakies cuda na rozprawie, poniewaz
    moze sie tak zdazyc ze rozprawa odbedzie sie za 8-9 miesiecy :P

    januszek

  • 9. Data: 2002-06-24 06:06:42
    Od: "Monika i Gregory" <m...@w...pl.x>

> [...]
    > Wiec mile widziana jakas rzeczowa prawna porada.
    > NA temat jazdy po pijanemu mam swoje zdanie i jest ono tozsame do
    a wiesz że jest piwo bezalkoholowe????
    jeśli wypiłes jedno piwo to i tak jechałes po pijanemu, koniec i kropka

  • 10. Data: 2002-06-24 08:14:31
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Mozliwe. Debili wsiadajacych po spozyciu za kierownice powinno sie
    > dozywotnio pozbawiac prawa jazdy.
    > I to jest moje prywatne zdanie.

    Jestem za ... jak mozna po wypiciu wsiadac za kierownice ... to skandal ...
    AJA