  • 21. Data: 2002-06-24 15:22:17
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    > ps4. a moze ktos dzien wczesniej mial impreze i wieczorem na drugi dzien
    > wsiada za kolko skad kurwa ma wiedziec ze ma 0,28 promila we krwi jak
    dobrze
    > sie czuje i wogole ??
    > i nie pierodlcie o tanich alkomatach z tagu .....
    > .... wypil 2-3 browary i za
    > koleczko po 10 minutach - i nie pierdolcie o......

    Generalnie może by tak trochę kultury w wypowiedziach!
    Obojętnie czy masz rację, czy nie.
    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 22. Data: 2002-06-24 15:54:17
    Temat: Re: [OT] zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "Krzysi0" <l...@k...net.pl>

    Troche OT
    Fajny wirtualny alkomat i nawet się zgadzają wyniki :)

    http://amii.pl/testery/wirtualny.html

    Pozdrawiam
    Krzysi0

  • 23. Data: 2002-06-24 22:49:57
    Od: k...@p...onet.pl (Marcin Kompanowski)

    W poprzednim odcinku (Mon, 24 Jun 2002 17:54:17 +0200):
    Krzysi0 powiedzial(a):

    >Troche OT
    >Fajny wirtualny alkomat i nawet się zgadzają wyniki :)

    wpisalem 100kg, 120cm (:P) wzrostu, 3 l piwa i 2 setki wodki, napsialo mi ze
    wytrzezwieje po 934.5 godzinach :)
    --
    Marcin Kompanowski
    mailto:k...@-...poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2002-06-25 06:56:59
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik DarekS napisał:

> [...]

    Dlaczego nie odczuwam współczucia wobec kolesia po 2-3 browarach
    któremu zabrano prawo jazdy?
    Może dlatego że facet po 2 browarach skasował mi pół samochodu
    wyjeżdżając z garażu ulicę na oślep i dostał tylko mandacik bo nikomu
    się nic nie stało (to był za starych przepisów jeszcze).

    > Generalnie może by tak trochę kultury w wypowiedziach!
    > Obojętnie czy masz rację, czy nie.
    A może by tak nie pić tyle? A może by tak czasem pomyśleć zanim się
    siądzie za kółkiem?
    Myślenie ma kolosalna przyszłość.
    Odrobina wyobraźni tez czasem ratuje człowiekowi tyłek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 25. Data: 2002-06-26 14:19:51
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    > W poprzednim odcinku (Mon, 24 Jun 2002 17:54:17 +0200):

    Spoko. Mialem 0,79 promila i wtedy jeszcze kolegium oddalo mi prawo jazdy.
    :)))) Jedyyny problem ze dlugo czeka sie na rozprawe. Ale da sie - da sie
    :)))
    Pozdrawiam
    niccc

  • 26. Data: 2002-06-26 14:27:49
    Od: "niccc" <n...@e...pl>

    > a wiesz że jest piwo bezalkoholowe????
    > jeśli wypiłes jedno piwo to i tak jechałes po pijanemu, koniec i kropka

    LUDZIE CO WY PISZECIE ?????? NIEDOSC ZE DURNE PRZEPISY W TEJ POLSCE SA TO
    JESZCZE LUDZIE JE POPIERAJA ??????????????
    KUMPEL MAJAC 1 PROMILA BEDAC W STANACH PRZESZEDL TEST NA TRZEZWOSC !!
    IDIOTYCZNE PRZEPISY - POPROSTU HOMOSOWIETICUS (CZY JAKOS TAK) ZAKAZY, NAKAZY
    ?? MOZE TROSZKE WOLNOSCI W TEJ DEMOKRACJI KTORA SOBIE WYWALCZYLISMY ?

  • 27. Data: 2002-06-26 14:38:22
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    niccc napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

> [...]
    NAKAZY
    >?? MOZE TROSZKE WOLNOSCI W TEJ DEMOKRACJI KTORA SOBIE WYWALCZYLISMY ?

    Po pierwsze: nie krzycz,
    Po drugie: przeczytaj jeszcze raz, to co napisałes i zastanów się, dlaczego
    piszesz idiotyzmy,
    Po trzecie: zachowania osób mających tę samą ilość promille alkoholu we krwi
    mogą być diametralnie różne. Ustalona w Polsce dawka 0,2 promille alkoholu
    we krwi jest IMHO dobra. Poniżej to by było przegiecie, bo czasem może być
    0,1 do nawet 0,2 z powodu np. reakcji organizmu na niektore leki. Powyżej
    zaś spowalnia się szybkość reakcji, u niektórych występuja lekkie objawy
    oszołomienia. Czasem jedno piwo wypite w upalny dzien może nieźle "dac w
    głowę" kiedy człowiek jest zmeczony, czasem po wypiciu trzech zachowuje się
    całkiem normalnie i reakcje mogą być (na pierwszy rzut oka) szybkie. Ale jak
    już chcesz pogadać o wolności, to dlaczego dla swojej wolności jezdzenia po
    pijanemu chcesz ograniczyć moją wolnośc użytkownika drogi, obawiającego się
    pijanego debila na jezdni??? To nie jest ograniczanie wolności matoła
    jeżdzącego po pijanemu, to jest próba zagwarantowania bezpieczeństwa
    normalnym użytkownikom, co chcą bezpiecznie dojechać do domu, nie będąc
    narażonymi na smiertelne niebezpieczeństwo ze strony "wolnych debili" z 1
    promille alkoholu we krwi.

    Co innego jeśli chodzi o używanie pasów bezpieczeństwa, ale to całkiem inna
    historia...

    BTW: takim kretynom, co jeżdzą po pijanemu i jeszcze to próbują uzasadnić
    przepisami w innych krajach, powinni prawo jazdy zabierać na minimum 10 lat.
    Jeżdząc autobusem może się czegoś nauczą, debile.

    EOT, bo NTG

    --
    Jaszyn

  • 28. Data: 2002-06-26 15:46:54
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 26 Jun 2002 16:38:22 +0200, Jaszyn napisał/napisała:
    [...]
    > BTW: takim kretynom, co jeżdzą po pijanemu i jeszcze to próbują uzasadnić
    > przepisami w innych krajach, powinni prawo jazdy zabierać na minimum 10 lat.
    > Jeżdząc autobusem może się czegoś nauczą, debile.

    Jaszyn. Lepiej tego ujac sie nie dalo.
    Popieram ! :)

    > EOT, bo NTG

    Me2 EOT.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 29. Data: 2002-06-26 20:22:42
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    ale jestes KOZAK
    przestan przestan

    --
    ---=== http://www.hsv.prv.pl ===---

  • 30. Data: 2002-06-27 07:21:02
    Od: Bastek <n...@n...no>

    "nicky" <n...@p...onet.pl> wrote in news:af6r7b$5a2$1@news.onet.pl:

    > Witam,
    > Choć zgadzam się, że brak kary w takich wypadkach jest kryminogenny, nie
    > zauważyłem aby autor wątku prosił o ocenę moralną szanownych grupowiczów.
    > Pozdrawiam

    No wlasnie... Coraz czesciej ta grupa przypomina pregierz.
    Apel: nie potrafisz pomoc lub chociazby odpowiedziec na zadane pytanie, to
    nie pisz.
    Poza tym nie rozumiem jak mozna zrobic z kogos "debila", bo wsiadl za
    kierownice po jednym piwie.

    --
    sebastian. poznan.
    gg# 1921685