  • 1. Data: 2002-06-23 18:42:17
    Temat: WPIS STOSUNKOWY+ZARZĄD NIERUCHOMOŚCIĄ WSPÓLNĄ
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam,
    rezygnuję z zarządu nieruchomością wspólną, który został mi powierzony w
    drodze uchwały wspólnoty.
    Sprawy były prowadzone nieodpłatnie, a żadna odrebna umowa nie została
    podpisana.
    Chcę złożyć dokumenty związane z tym zarządzaniem do depozytu sądowego, bo
    żaden z pozostałych współwłaścicieli nie chce ich ode mnie odebrać.
    Czy ktoś może mi podpowiedzieć, jak obliczyć wartość przedmiotu sprawy, abym
    mogła obliczyć wpis stosunkowy?
    Serdeczne dzieki za każdą podpowiedź,
    pozdrawiam
    Magda Szeliga