  • 1. Data: 2002-06-23 19:16:13
    Temat: dwie sprawy
    Od: "kristof" <k...@a...waw.pl>

    Pierwsza,
    jestem wpółwaścicielem działki z domem 50% (spadek). Zapisane iż dom z
    działką w równych częściach dla mnie i drugiej osoby.
    Chiałem się notaraialnie podzielić aby jasne było co kogo, lecz
    współwaściciel się wykręca co więcej dokonuje (bez mojej wiedzy) różnych
    przebudowań, tynkowań itp.

    Druga sprawa,
    ma w rodzinie sędziego (w prawdopodobnym miejscu sprawy).

    Chcę się udać do sądu o rodzielenie posiadłości w związku z tym mam dwa
    pytania;
    czy współwaściciel, remonty które przeprowadza może jakoś wykorzystać
    podczas sprawy?
    i czy w związku z tym iż w prawdopodobnym miejscu (mieście) gdzie odbędzie
    się sprawa sędziuje sędzia (bliska rodzina) mogę domagać się zmiany mista w
    którym odbędzie się sprawa?

    Kristo