  • 1. Data: 2005-11-16 21:58:47
    Temat: za duza wpalta
    Od: "ds" <d...@w...pl>

    witam

    mam problem
    dokonalem przelewu za wykonana umowe o dzielo i wplacilem za duza kwote
    na przelewie napisane jest tylulem: oplata za umowe o dzielo zaw. miedzy
    imie nazwisko i imie nazwisko z dnia data.
    osoba na ktorej konto dokonalem przelewu nie chce mi oddac pieniedzy
    czy mam szanse wygrac taka sprawe w sadzie

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-11-16 22:15:49
    Temat: Re: za duza wpalta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ds wrote:

    > osoba na ktorej konto dokonalem przelewu nie chce mi oddac pieniedzy
    > czy mam szanse wygrac taka sprawe w sadzie

    Owszem. Jest to tzw. "bezpodstawne wzbogacenie".

    Oczywiście zakładam, że na umowie i na rachunku była jakaś konkretna kwota.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-11-16 22:21:00