  • 1. Data: 2004-08-17 16:31:33
    Temat: Koszty firmy a karta pre-paid
    Od: "Roman" <r...@n...pl>

    Czy w koszty firmy można zaliczyć koszt zakupu karty np. POP albo Heyah.
    Oczywiście kupionej na rachunek na swoją firmę ???

    Dzieki za info

    Roman

  • 2. Data: 2004-08-17 16:59:49
    Temat: Re: Koszty firmy a karta pre-paid
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w koszty firmy można zaliczyć koszt zakupu karty np. POP albo Heyah.
    > Oczywiście kupionej na rachunek na swoją firmę ???

    Re : Nie mieści się to w katalogu wyłączeń z kosztów. Na Tobie spoczywa
    jednak obowiązek wykazania , że zakup ten służył uzyskaniu dochodu i pojawia
    się kwestia, jak to uczynisz. Telefon na kartę może być zakupiony na firmę i
    na firmę zarejestrowany (nieobowiązkowe zgłoszenie kto jest "abonentem").
    Myślę, że gdy te dwa warunki są spełnione - nie powinno być kłopotów z
    fiskusem.
    AR