  • 21. Data: 2010-03-14 20:14:50
    Temat: Re: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek in news:hnj6k4$jpu$1@news.interia.pl
    > Tak.

    JESTES PEWIEN, że jesli umiescisz swoj utwor na yt, to za jego wykorzystanie
    MUSISZ otrzymac tantiemy? Jesliś pewien, to pewnie wiesz: GDZIE JEST TO
    ZAPISANE?
    (a co z notką regulaminowa, ze umieszczajac na yt zgadzasz sie na
    rozpowszechnianiem kopiowanie itp itd, hm? Ktos tutaj w watku o tym pisal,
    tylko jakos nie chce mu sie podpowiedziec linka do regulaminu, ze nie
    wspomne o precyzyjnej interpretacji :) , a ja PYTAM O PRECYZJĘ w tej
    sprawie, bowiem tak "mniej wiecej" to i ja wiem.

    > Tylko przemyślałem
    > temat i to o czym piszesz łapie się pewnie na cytat.

    moje pytanie jest natury ogolnej.
    btw:
    za cytaty tez sie placi.
    Ja pytam o regulacje prawne zwiazane z korzystaniem z YT.

  • 22. Data: 2010-03-14 22:35:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    SzalonyKapelusznik in
    b.googlegroups.com
    > Uzywaja "prawa cytatu".

    rozumiem, ze gdy w swoim eseju cytuje fragment ruskiej ksiazki, to nie
    place,ale musze zaznaczyc jaka to ksiazka. Tak jest? Nie musze pytac o zgode
    na cytat. Ale jak duzy moze to byc cytat? strona? dwie? osiem?

    jaki jest formalny status prawny "prawa cytatu" w przypadku
    ksiazki/materialu filmowego itp itd?
    Gdzie to FORMALNIE
    zapisane?

    Wiesz o co mi chodzi? okaze sie, ze biore z półki co chce i mowie, ze tylko
    do cytowania. I cytuje: 200 stron ksiazki. Albo 1 h 29 minut z filmu, ktory
    ma 1 h 30 min.

  • 23. Data: 2010-03-14 22:50:02
    Od: <s...@a...pl>

    http://www.youtube.com/t/terms

    > ze nie wspomne o precyzyjnej interpretacji :)

    Z interpretacją to do prawników :)

  • 24. Data: 2010-03-16 00:54:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    s...@a...pl in news:hnjp6u$q1u$1@news.onet.pl
    > http://www.youtube.com/t/terms
    > Z interpretacją to do prawników :)

    dlatego root post jest tutaj, a nie na pl.rec.kuchnia.

  • 26. Data: 2010-03-16 00:54:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

  • 25. Data: 2010-03-16 00:54:44
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

  • 27. Data: 2010-03-16 01:59:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-16 01:54, 1634Racine pisze:
    > s...@a...pl in news:hnjp6u$q1u$1@news.onet.pl
    >

    > dlatego root post jest tutaj, a nie na pl.rec.kuchnia.

    Jeszcze z 5 razy napisz to samo ;-)

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-03-16 11:07:27
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl>

> [...]
    > pieniadze.
    > Produkujesz np. w tvn, w polsacie jakis program na bazie calkiem
    > ciekawych, oryginalnych materialow z youtube, opatrujesz to jakims
    > komentarzem z Polski zrobionym gdzies pod kioskiem, dodajesz pare
    > wypowiedzi z wroclawia i.... masz calkiem ciekawy program, na ktorym
    > stacja zarabia i na ktory BARDZO MALO pieniedzy wydaje, bo nie pojechali
    > na przyklad do gwatemali, tylko zabrali Gwatemale z youtube. Czujesz?
    >
    > Dlatego pytam: gdzie i jaki jest zapis o prawnej mozliwosci swobodnego
    > wykorzystywania materialow z yt przez stacje tv?

    To chyba zwykły dozwolny użytek, tj krótkie informacje prasowe itp