  • 1. Data: 2010-03-13 23:56:56
    Temat: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jakie sa prawne podstawy wykorzystywania materialow z youtube w programach
    telewizyjnych?
    Bowiem wykorzystywane są, oczywiscie zawsze jest to podpisane, ze zrodlem
    jest youtube, ale....; no wlasnie: kto i komu za to placi?

  • 2. Data: 2010-03-14 00:09:50
    Temat: Re: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Od: to <t...@a...xyz>

    1634Racine wrote:

> [...]
    > Bowiem wykorzystywane są, oczywiscie zawsze jest to podpisane, ze
    > zrodlem jest youtube, ale....; no wlasnie: kto i komu za to placi?

    Tak swoją drogą, to źródłem nie jest chyba youtube, bo nic mi nie
    wiadomo, by twórcy filmików zrzekali się praw do nich na rzecz tego
    serwisu. A może się mylę?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-03-14 01:18:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-14 00:56, 1634Racine pisze:
> [...]
    > Bowiem wykorzystywane są, oczywiscie zawsze jest to podpisane, ze
    > zrodlem jest youtube, ale....; no wlasnie: kto i komu za to placi?

    Telewizja Zaiksowi itepe. Przecie telewizja/radio nadają wszystko jak
    leci. Płyty, nagrania etc.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-03-14 01:45:46
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > Bowiem wykorzystywane są, oczywiscie zawsze jest to podpisane, ze zrodlem jest
    > youtube, ale....; no wlasnie: kto i komu za to placi?

    Być może mają podpisane umowy z YT na wykorzystanie materiałów umieszczonych w
    serwisie. Internauta umieszczając film wyraża bowiem jednoczesnie zgodę na jego
    powielanie i rozpowszechnianie (wszystko opisane jest w "Warunkach korzystania z
    YT".

  • 5. Data: 2010-03-14 02:22:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    sympatyczna_poczta_a wrote:

> [...]
    > jednoczesnie zgodę na jego powielanie i rozpowszechnianie (wszystko
    > opisane jest w "Warunkach korzystania z YT".

    Ale praw autorskich się nie zrzeka, bo nie może, więc dlaczego TV podaje
    jako źródło YT, a nie prawdziwego autora?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-03-14 06:35:49
    Od: "andreas" <a...@g...de>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup

    > Ale praw autorskich się nie zrzeka, bo nie może, więc dlaczego TV podaje
    > jako źródło YT, a nie prawdziwego autora?

    Bo podaje źródło a nie autora.
    Jak ci kolega pozazdrości stringów, to powiesz mu, gdzie je wyprodukowano,
    czy raczej w jakim sklepie je kupi?

    --
    andreas

  • 7. Data: 2010-03-14 07:09:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Bowiem wykorzystywane są, oczywiscie zawsze jest to podpisane, ze zrodlem jest
    > youtube, ale....; no wlasnie: kto i komu za to placi?

    Zwróć uwagę, że w drugą stronę nie można (pokazywać programów tv na youtube).

  • 8. Data: 2010-03-14 07:17:03
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Mar, 08:09, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    to jest wkurwiajace

    taki tvn/tvn24 co "poranek" polowe "newsow" ma z youtube: smieszne
    kotki, dziwny wypadek, parodia teledysku, pomylka prezentera tureckiej
    tv ect. ect.

    ale umiesc cos tvn'u na YT :)

  • 9. Data: 2010-03-14 07:51:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BK napisał(a):
    > taki tvn/tvn24 co "poranek" polowe "newsow" ma z youtube
    > ale umiesc cos tvn'u na YT :)
    Są umieszczone, i co?
    http://www.youtube.com/watch?v=SzTfsyvjBHw&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=h7LyLurt_yo&feature=r
    elated
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-03-14 14:59:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek in news:hnhbs0$f91$2@news.interia.pl
    > Telewizja Zaiksowi itepe. Przecie telewizja/radio nadają wszystko jak
    > leci. Płyty, nagrania etc.

    zaraz... chwileczke...
    wiesz to na 100%? ergo: gdzie jest zapis o chronieniu youtube przez zaiks?
    zaiks w pl chroni tworcę z Zimbabwe produkujacego sie na youtube?? czy
    chroni samo youtube i youtube dostaje od zaiksu tantiemy... :) :) :) :)
    tylko, że youtube nie jest wlascicielem konkretnego materialu na swoim
    serwerze.
    Jest problem, nie?