  • 1. Data: 2010-03-13 15:10:31
    Temat: [kronika2prl] III władza
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    00312/BIALYSTOK/680067767

    W sumie to sąd mnie ta sprawa obchodzi. Chciałbym tylko zwrócić uwagę na dwa cytaty:
    1. "Z pewnością będziemy wnosić, aby rozprawa toczyła się przed innym sądem niż
    Sąd Okręgowy w Białymstoku"
    2. "Aresztowany prawnik jest znany w mieście. Jego wujek jest sędzią sądu
    okręgowego w Białymstoku, a żona wuja - sędzią w sądzie apelacyjnym."

    Aż chciałoby się dopowiedzieć, że syn owego prawnika jest studentem prawa, brat
    notariuszem a pies biegłym z zakresu kynologii.

    A omawiany prawnik? Ze względu na okoliczności łagodzące zostanie skazany na
    pogrożenie palcem w zawieszeniu. I tak jestem bardzo zaskoczony słabym
    ustosunkowaniem rzeczonego prawnika, że nie okazało się, że ofiara poślizgnęła
    się 123 razy z rzędu na skórce od banana.

    mi

  • 2. Data: 2010-03-13 17:40:25
    Temat: Re: [kronika2prl] III władza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mi pisze:

> [...]
    > ustosunkowaniem rzeczonego prawnika, że nie okazało się, że ofiara poślizgnęła
    > się 123 razy z rzędu na skórce od banana.

    Chcesz sprawiedliwości?

    Wynajmij wiedźmina!

    ;-/

  • 3. Data: 2010-03-14 10:57:13
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Wynajmij wiedźmina!

    Andrzeju, co zrobił Ci biedny Wiedźmin, że próbujesz przerzucić na niego
    obowiązek posprzątania syfu z naszą władzą sądowniczą mającą pełną ciągłość od
    okresu stalinizmu i kooptującą się od tego czasu? :>

    Pozwoliliśmy jej nie oczyszczać, zmamieni obietnicami, że sama się oczyści, to
    mamy tego skutki. Wiedźmin nic nie zawinił. :)

    mi