  • 1. Data: 2002-04-05 22:38:15
    Temat: wysokosc odsetek
    Od: "Xasyx GH-ar" <x...@i...net.pl>

    czy jest jakies ograniczenie co do wysokosci odsetek?
    dostalem aneks do umowy (w szkole wieczerowej dla doraslych) i mam teraz
    0.5% dziennie czyli 182,5 % ROCZNIE!!

    pozdrawiam
    x...@i...net.pl

  • 2. Data: 2002-04-05 23:50:17
    Temat: Re: wysokosc odsetek
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 6 Apr 2002, Xasyx GH-ar wrote:

    > czy jest jakies ograniczenie co do wysokosci odsetek?

    Nie ma. Jednak zbyt wysokie odsetki mogą być podstawą do żądania regulacji
    treści umowy przez sąd (wyzysk).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-06 14:44:31
    Od: "Nissak" <d...@i...lublin.pl>

    a jakie sa standardowe czyli urzedowe wartosci odsetek ?
    POzdrawiam

  • 4. Data: 2002-04-06 14:54:13
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 6 Apr 2002, Nissak wrote:

    > a jakie sa standardowe czyli urzedowe wartosci odsetek ?

    20% w stosunku rocznym - jednak tylko na wypadek niezastrzeżenia innej
    wysokości.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-04-06 16:32:48