  • 1. Data: 2002-04-05 19:04:43
    Temat: Kasacja adwokat
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Bardzo krotkie i bardzo pilne!!!

    Mam wielka prosbe. Chce zlozyc kasacje od postanowienia Sadu Pracy o odmowie
    przywrocenia terminu do odwolania.

    Czy wniesienie kasacji bez udzialu adwokata/radcy spowoduje, ze:
    1. Kasacja zostanie odrzucona,
    2. Sad przysle wniosek o uzupelnienie kasacji - czyli zlozenie wniosku przez
    adwokata w imieniu powoda.

    Pozdrawiam
    erito

  • 2. Data: 2002-04-06 18:31:56
    Temat: Re: Kasacja adwokat
    Od: "Karib" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. Kasacja zostanie odrzucona,
    > 2. Sad przysle wniosek o uzupelnienie kasacji - czyli zlozenie wniosku

    To zalezy, jazeli strona w postepowaniu wystepowala bez adwokata to sad
    zawezwie do uzupelnienia kasacji.

    Natomiast w przypadku gdy strona wczesniej korzystala z przedstawiciela
    procesowego, a zlozyla wniosek bez udzialu radcy/adwokata to sprawa jest
    dyskusyjna - i należy do ocennych kompetencji sadu, bioracego pod uwage
    okolicznosci sprawy.

    Karib

  • 3. Data: 2002-04-07 20:04:56
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]

    > procesowego, a zlozyla wniosek bez udzialu radcy/adwokata to sprawa jest
    > dyskusyjna - i należy do ocennych kompetencji sadu, bioracego pod uwage

    Tx, tak tez myslalem, tzn ze sad przesle wezwanie w celu uzupelnienia wniosku z
    pouczeniem o koniecznosci udzialu adwokata/radcy. Dylemat byl stad, iz student
    III roku prawa uwazal odmiennie, czyli odzucenie kasacji i koniec. odnosnie
    korzystnej interpretacji moje przekonanie wzroslo z 60 do 90% pewności. Jakby
    mozna rozwiac te 10% watpliowosci...

    Pozdr.
    erito

  • 4. Data: 2002-04-08 07:36:49
    Od: Piotr Szkudlarek <P...@L...pl>

    e...@p...onet.pl wrote:

> [...]

    Prawo nie naklada na obywateli aby dzialali przy pomocy adwokata.

    Piotr

  • 5. Data: 2002-04-08 11:36:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Jeżeli w sprawie powołano pełnomocnika do występowanie należy wypowiedzieć
    mu pełnomocnictwo .
    Sandra

  • 6. Data: 2002-04-08 15:25:21
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Prawo nie naklada na obywateli aby dzialali przy pomocy adwokata.

    W tym cala kwestia, ze kasacja ma byc sporzadzona przez adwokata lub radce
    prawnego. Czy nie spelnienie tego wymogu powoduje jej bezwzgledne odrzucenie
    czy sad zawezwie do uzupelnienia braku?

    erito

  • 7. Data: 2002-04-08 15:25:32
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Prawo nie naklada na obywateli aby dzialali przy pomocy adwokata.

    W tym cala kwestia, ze kasacja ma byc sporzadzona przez adwokata lub radce
    prawnego. Czy nie spelnienie tego wymogu powoduje jej odrzucenie czy sad