  • 1. Data: 2002-04-05 21:40:21
    Temat: rozwod
    Od: "Zosia" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Po raz pierwszy spotykam sie z tym problemem i prosze o rade
    Mam 41 lat, 4 dzieci w wieku 5-13 lat, moj maz prowadzi firme, jednoosobowa
    dzialalnosc gosp., ktora jest teraz w katastrofalnym stanie, ja zajmowalam
    sie dziecmi, domem i troche pomagalam w firmie.Jakis czas temu maz
    zainteresowal sie judaizmem i w tej chwili jest przekonany, ze chce zrobic
    konwersje. Ja i dzieci nie chcemy, w zwiazku z czym maz chce sie rozwiezc,
    aby mogl ta konwersje przejsc. Po tej decyzji o konwersji spotkal kobiete,
    25 letnia studentke judaistyki, ktora podobie jak maz tez chce zostac
    zydowka, sa w sobie zakochani i planuja wspolna przyszlosc. Byc moze beda
    chcieli wyjechac do Stanow. Maz chce jak najszybszego rozwodu, najlepiej bez
    orzekania winy, obiecuje mi pomagac. Ja w glebi serca nie chce tego rozwodu,
    uwazam, ze maz popelnia blad zostawiajac mnie na pastwe losu z dziecmi, bez
    zadnych oszczednosci, jedynie z dlugami i z marna szansa znalezienia pracy
    dla mnie. Prosze o rade