  • 11. Data: 2003-06-10 15:31:28
    Temat: Re: wysokosc alimentow
    Od: "bombel" <B...@w...pl>

    > Ojcowie tak samo potrafią wychowywać dzieci, szczególnie starsze. Ale
    > pytanie czy chcą? Czy chcą po nocach nie spać, w dzień siedzieć przy
    dziecku
    > z lekcjami, chodzić po lekarzach, brać zwolnienie z pracy, prać, gotować
    > itp. Może jednostki chcą, ale to tylko jednostki, przecież wygodniej
    odpalić
    > pewną sumę albo i nie, miesięcznie i mieć spokój, i więcej czasu dla
    siebie.
    > Pozdrawiam Teresa

    pewnie ze chcą, czemu zaraz uważasz że nie chcą ? to raczej jednostkom się
    nie chce zajmować własnymi dziećmi, a jak komuś brakuje czasu bo np, idzie
    do pracy , to się dziecko wysyła do przedszkola, albo wynajmuje opiekunkę,
    co często czynią pełne rodziny, gdy za duzo pracują.

    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 12. Data: 2003-06-10 19:01:27
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Strzyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Możliwościami finansowymi ojca
    A to nie prawda , znam przypadki kiedy sąd zasądza alimenty gdy ojciec nie
    ma ZADNYCH dochodów , majątku , itp.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2003-06-10 20:36:48
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > A to nie prawda , znam przypadki kiedy sąd zasądza alimenty gdy ojciec nie
    > ma ZADNYCH dochodów , majątku , itp.

    Ale ma "2 rece" ??
    Jesli tak to ma i MOZLIWOSCI

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 14. Data: 2003-06-10 21:25:19
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Ale ma "2 rece" ??
    > Jesli tak to ma i MOZLIWOSCI
    Może kupić los i wygrac na loterii?

    Pozdr.

  • 15. Data: 2003-06-10 21:58:00
    Temat: Odp: wysokosc alimentow
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik bombel <B...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc4c4k$nt4$...@j...coi.pw.edu.pl...

    > wychować i utrzymać jak najbardziej, tylko w przedstawionej sytuacji
    dziecko
    > wychowuje bezrobotna matka, żyjąca jeszcze na utrzymaniu jakiegoś
    > przyjaciela,

    ta sytuacja nie powinna tak bardzo rzutować na powyższy problem bo równie
    można np. powiedziec dziecko wychowuje pracujący tatuś mający duże dochody
    ,żyjący jeszcze i mający na utrzymaniu jakaś przyajaciółkę ,która woli mieć
    swoje dzieci i nie pisz mi ,że to nie jest możliwe i ,że ale ma dochód bo
    nie wszystko można przeliczyć na pieniądz jesli bedziemy każdy szczegół
    rozpatrywać co będzie lepsze dla dziecka...czy mamusia na bezrobotnym z
    kochankiem czy szmalowny tatuś z jędzowatą /kochanką macochą u boku ...mysle
    ,ze i to i to nie jest dobre dla naszego dziecka :-)

    przecież w tej konkretnej sytuacji opieka nad dzieckiem powinna
    > być przyznana ojcu (jego stać na jego wychowanie i utrzymanie) ale
    niestety
    > prawo w polsce jest tak skonstruowane jak jest

    j.w i czy powinno się przyznać ojcu czy matce to pod wielkim znakiem
    zapytania jesli rozpatrywałby powyższą sytuację a takie też bywają i nie mów
    mi ,że mężczyzna żyłby w całkowitym celibacie poświęcając się tylko pracy i
    dziecku :-)

    > p.s. tylko nie próbuj mi wciskac że to matka tylko potrafi wychowywać
    > dzieci, bo tak

    a ja nie będę tego wciskać bo wiem ,że i tatusiowie są bardzo odpowiedzialni
    w swym działaniu ale można na palcach policzyć takie sprawy gdzie ojciec do
    ostatka będzie walczył o swoje i dziecka prawa , niekiedy jak sie zada
    pytanie ojcu czy jest gotów podjąc wyzwanie odp. brzmi : no wie pani
    pracuje, mieszkam katem u przyjaciólki itd.

    Sandra

  • 16. Data: 2003-06-10 22:03:15
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik bombel <B...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc4q63$vs6$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > pewnie ze chcą, czemu zaraz uważasz że nie chcą ?

    skąd taka pewność :-) sonde przeprowadzałes ?

> [...]
    > do pracy , to się dziecko wysyła do przedszkola, albo wynajmuje opiekunkę,
    > co często czynią pełne rodziny, gdy za duzo pracują.

    chyba juz nie te czasy :-) ładnie to wszystko ujęte :-) jednak dzisiaj
    rzeczywistość jest inna

    Sandra

  • 17. Data: 2003-06-10 22:13:23
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może kupić los i wygrac na loterii?

    Nie, moze sie polozyc pod plotem i umrzec

    Tomek

  • 18. Data: 2003-06-10 22:21:10
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Nie, moze sie polozyc pod plotem i umrzec
    Wspaniałe podejscie , to juz imho lepiej go odstrzelić nie będzie się
    człowiek męczył.

    Pozdr.

  • 19. Data: 2003-06-10 22:30:32
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Wspaniałe podejscie , to juz imho lepiej go odstrzelić nie będzie się
    > człowiek męczył.

    To byla (moze i niesmaczna) ironia.

    Jesli jest w miare zdrowy, sprawny intelektualnie lub fizycznie
    to moze PRACOWAC,
    wiem wiem bezrobocie
    wiec moze zostac przedsiebiorca.
    Co ??Tego tez nie moze bo ... Co ?
    Re co ? recesja ?
    Jesli nic nie moze to musi umrzec (to juz calkiem serio)

    Tomek

    PS
    Jak mu sie udaje przezyc skoro nie ma ZADNYCH DOCHODOW
    i ZADNEGO MAJATKU tzn za co kupuje chleb ?
    Zebra ? Kradnie ?
    To niech wyzebra albo ukradnie troche wiecej i da swoim
    dzieciom.
    Konkluzja:
    Nigdy nie masz tak malo abys nie mogl sie tym podzielic
    i nigdy nie masz tak duzo aby nie moc chciec miec wiecej.

  • 20. Data: 2003-06-10 22:39:09
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > i ZADNEGO MAJATKU tzn za co kupuje chleb ?
    > Zebra ? Kradnie ?
    > To niech wyzebra albo ukradnie troche wiecej i da swoim
    Rozumiem że to tez ironia:)?
    > Konkluzja:
    > Nigdy nie masz tak malo abys nie mogl sie tym podzielic
    > i nigdy nie masz tak duzo aby nie moc chciec miec wiecej.
    Ale to nie usprawiedliwia przyznania alimentów .
    Zresztą alimenty nie mogą doprowadzać do niedostatku osoby , która ma je
    płacić.

    Pozdr.