  • 41. Data: 2003-07-02 10:31:16
    Temat: Re: wysokosc alimentow
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    No więc

    zrób spis kosztów :

    dojazd do pracy , ubranie , opłaty za mieszkanie , kredyt na komputer który
    potrzebny ci do pracy ,
    telefon który potrzebny ci do pracy , jedzenie , lekarstwa jeżeli chorujesz
    przewlekle , ubrania , garnitur jeżeli potrzebny ci do pracy itd.

    Wszystkie uzasadnione koszty sąd musi wziąć pod uwagę
    jeżeli napiszesz jednak ,że na ciuchy wydajesz 1000 miesięcznie to sąd
    zapewne stwierdzi ,że jest to kwota zawyżona
    tak samo z żarciem , jednak opłaty powinien uznać w średniej wysokości z
    kilku ostatnich miesięcy.
    Możesz zarabiać 10000 i mieć uzasadnionych kosztów 8000 wtedy sąd rozpatruje
    z tej kwoty która ci zostaje.
    czyli z 2000 . Zarządaj by matka przedstawiła koszty utrzymania dziecka i
    najlepiej rachunki
    acha uwaznie przestudiuj rachunki , spotkałem się z przypadkiem gdy matka
    przyniosła rachunki z 2 dni na kwote 200 PLN za słodycze i wciskała kit ,że
    dziecko to wszystko zjadło :). ale odbiegłem troche od tematu .

    pozdrawiam diddo