  • Data: 2003-10-17 17:27:40
    Temat: wyrok zaoczny
    Od: "joanna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyrok zaoczny w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej przeciwko XXX o
    zapłatę wynagrodzenia za pracę
    I Zarządza od pozwanego XXX na rzecz powódki XCX wypłacenie kwoty:
    a)
    b)
    itd..

    pod spodem mam pieczątkę:
    Sąd Rejonowy Sąd Pracy poleca i rozkazuje wszystkim urzędom oraz osobom,
    których to może dotyczyć, aby postanowienia tytułu niniejszego wykonały oraz
    gdy o to prawnie wezwane będą udzieliły pomocy. Tyuł wykonawczy wydano XCX z
    wyroku natychmiast wykonalnego z rygoru.

    Czy z tym pismem mam zgłosić się do komornika? W wyroku nie ma żadnych
    danych pozwanego oprócz imienia i nazwiska. Czy każdy komormik ma obowiązek
    zająć się tą sprawą? i czy pobierze ode mnie za to zapłatę?
    z góry dziękuję
    Joanna