  • Data: 2003-10-18 21:57:53
    Temat: Odp: wyrok zaoczny
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...p
    ortezjan.zabrze.pl...
    > Przyznam że mnie też dziwi. Z innego powodu zresztą: bo czy
    > to znaczy że mając taki nakaz przeciwko np. Aleksandrowi K.
    > można *każdemu* Aleksandrowi K. zawracać głowę tym wyrokiem ??
    > Wrr...
    > (może ktoś skomentuje).

    sad nie jest organem scigania i ustalania adresow jesli strona podaje adres
    firmy bylego pracodawcy sad wzywa do stawiennictwa a wobec nie stawienia
    sie strony wydaje wyrok zaoczny w tym konkretnym przypadku takowy wydal i to
    w interesie strony jest dotarcie do dluznika a od tego i do pomocy ma
    policje i prokurature

    Sandra