  • Data: 2003-10-18 04:43:54
    Temat: Re: wyrok zaoczny
    Od: "joanna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój problem tkwi w tym,ze nie mam żadnych namiarów na byłego pracodawcę i
    dziwi mnie trochę fakt,że Sąd w wyroku nie podaje takich informacji jak
    npseria i nr dowodu osobistego, czy adres zamieszkania, i teraz biedny
    szaraczku jak chcesz egzekwować swojeprawa, a dokładnie pieniążki to radź
    sobie sam.
    Dziękuję Wam za pomoc, nie wiem jak to rozwiążę, w sumie i tak nie wierzę,że
    odzyskam swoją krwawicę. Z tym gościem sądzi się kilkanaście ,jeśli nie
    kilkadziesiąt osób.
    Pozdrawiam.
    Joanna